Saher Gull

Saher Gull er tannlege i Åmot

Siste vurderinger av Saher Gull

Beste tannlegen ever

Klinikk: Rena Tannlegesenter Skrevet

Utrolig dyktig, medmenneskelig og imøtekommende tannlege. Følte meg ivaretatt fra første sekund! Eksepsjonell service og tannteknikk - har funnet tannlegen jeg vil bruke for resten av livet/til jeg flytter langt vekk. Anbefales på det sterkeste. Kunne ikke vært mer fornøyd!!

Min desidert beste tannlege-opplevelse

Klinikk: Rena Tannlegesenter Skrevet

Har vært endel hos ulike tannleger og ikke alltid vært fornøyd med tidligere behandlinger. Var derfor spent på første møte hos denne tannlegen. Ble tatt veldig godt imot og følte umiddelbar trygghet på at tannlegen var dyktig. Jobben ble utført på en skånsom måte og opplevdes som veldig nøyaktig og flink. Gav gode råd og virket oppriktig interessert i å gjøre det som var best for meg. Anbefales på det sterkeste!

Behagelig og profesjonell

Klinikk: Rena Tannlegesenter Skrevet

Veldig behagelig og proff tannlege. Tar godt vare på deg. Tar seg god tid til pasientene sine.
Har en sønn på 3 år som er redd for tannlegen og ikke ville ta røntgen. Har vært hos flere tannleger uten hell men Saher hadde noen triks og fikk gjøre mer enn noen annen tannlege har fått lov til hittil.

Super behandling

Klinikk: Rena Tannlegesenter Skrevet

Saher er en kjempeflink tannlege.
Man føler seg virkelig ivaretatt og super resultat. Kan varmt anbefales.

Meget dyktig!

Klinikk: Rena Tannlegesenter Skrevet

Saher gull er meget dyktig, kompetent og service innstilt tannlege.

Ho setter seg i utfordringen og er genuint interessert i det ho driver med. Anbefales!