Rena Tannlegesenter

Kirkegata 9 2450 Rena
Rena Tannlegesenter holder til i Åmot

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Rena Tannlegesenter

Meget dyktig!

Tannlege: Saher Gull Skrevet

Saher gull er meget dyktig, kompetent og service innstilt tannlege.

Ho setter seg i utfordringen og er genuint interessert i det ho driver med. Anbefales!

Vondere da jeg dro enn da jeg kom.

Tannlege: Saher Gull Skrevet

Hun bruker dobbelt så lang tid som samtlige andre tannleger jeg har vært hos tidligere, og gjør dessverre en slett jobb.
Tenner som ikke gjorde vondt før jeg satte meg i stolen, er vonde etter timen er ferdig, og smerten forsvinner ikke i etterkant.
Fyllingene synes godt, og hun slurver med å pusse ned kanter, og å forme fyllingene.
Jeg setter ikke mine ben her igjen.

Kurerte tannlegeskrekken min !

Tannlege: Saher Gull Skrevet

Den beste tannlegen du kan finne om du sliter med tannlegeskrekk ! Hun innehar meget god forståelse for akkurat dette, og arbeider deretter. Små hender og en smidighet jeg ikke har sett maken til ! Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og meget blid tannlege

Tannlege: Saher Gull Skrevet

Tannlege Saher Gull er en utrolig dyktig, nøye/grundig og meget blid tannlege!
Hun er den behagligste tannlege jeg har vært noengang til, så utrolig lett på hånden. Hun tok meg og mine problemer på alvor og viste forståelse for min tannlegeskrekk.
Resultatet ble at jeg gikk ut med kurert tannlegeskrekk og ett meget pent smil!

Den beste

Tannlege: Sverre Skjæret Skrevet

Jeg har vært hos tannlege Skjæret siden ungdomsskola, da min mor tok meg med dit pga dårlige opplevelser med andre tannleger. Jeg kan ikke få fullrost ham nok. Han er utrolig tålmodig og dyktig og har kurert tannlegeskrekken min. Det koster å gå privat, men det er verdt det.