Rena Tannlegesenter

Kirkegata 9 2450 Rena
Rena Tannlegesenter holder til i Åmot

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Rena Tannlegesenter

Min desidert beste tannlege-opplevelse

Tannlege: Saher Gull Skrevet

Har vært endel hos ulike tannleger og ikke alltid vært fornøyd med tidligere behandlinger. Var derfor spent på første møte hos denne tannlegen. Ble tatt veldig godt imot og følte umiddelbar trygghet på at tannlegen var dyktig. Jobben ble utført på en skånsom måte og opplevdes som veldig nøyaktig og flink. Gav gode råd og virket oppriktig interessert i å gjøre det som var best for meg. Anbefales på det sterkeste!

Dårlig

Tannlege: Sverre Skjæret Skrevet

Dette var som og gå til skoletannlegen igjen. De som har tannlegeskrekk burde holde seg langt unna. Jeg kunne ha skrevet mye mer utfyllende om hva som skjedde, men dette er tydeligvis ikke lov, dessverre. Kan bare si at jeg nå har fått min tannlegeskrekk forverret betraktelig. Jeg er utrolig skuffet.

Fantastisk

Tannlege: Sverre Skjæret Skrevet

Fantastisk flink og rolig. Jeg hadde skikkelig tannlegeskrekk første gang jeg gikk dit, og jeg trakk visdomstann. Altså, han kurerte min tannlegeskrekk. Han kan aldri pensjonere seg

Behagelig og profesjonell

Tannlege: Saher Gull Skrevet

Veldig behagelig og proff tannlege. Tar godt vare på deg. Tar seg god tid til pasientene sine.
Har en sønn på 3 år som er redd for tannlegen og ikke ville ta røntgen. Har vært hos flere tannleger uten hell men Saher hadde noen triks og fikk gjøre mer enn noen annen tannlege har fått lov til hittil.

Super behandling

Tannlege: Saher Gull Skrevet

Saher er en kjempeflink tannlege.
Man føler seg virkelig ivaretatt og super resultat. Kan varmt anbefales.