Rena Tannlegesenter

Rena Tannlegesenter holder til i Åmot

Siste vurderinger av Rena Tannlegesenter

Beste tannlegen ever

Tannlege: Saher Gull Skrevet

Utrolig dyktig, medmenneskelig og imøtekommende tannlege. Følte meg ivaretatt fra første sekund! Eksepsjonell service og tannteknikk - har funnet tannlegen jeg vil bruke for resten av livet/til jeg flytter langt vekk. Anbefales på det sterkeste. Kunne ikke vært mer fornøyd!!

Trygt og proffesjonelt

Tannlege: Atiya Hussain Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, så for meg er det helt avgjørende at jeg kan føle meg trygg i tannlegestolen. Det gjør jeg med Atiya! Hun er flink til å forklare så man forstår hva som gjøres underveis og hva jeg selv kan gjøre hjemme for at tannhelsen skal være best mulig. Jeg anbefaler Atiya på det sterkeste :-)

Min desidert beste tannlege-opplevelse

Tannlege: Saher Gull Skrevet

Har vært endel hos ulike tannleger og ikke alltid vært fornøyd med tidligere behandlinger. Var derfor spent på første møte hos denne tannlegen. Ble tatt veldig godt imot og følte umiddelbar trygghet på at tannlegen var dyktig. Jobben ble utført på en skånsom måte og opplevdes som veldig nøyaktig og flink. Gav gode råd og virket oppriktig interessert i å gjøre det som var best for meg. Anbefales på det sterkeste!

Dårlig

Tannlege: Sverre Skjæret Skrevet

Dette var som og gå til skoletannlegen igjen. De som har tannlegeskrekk burde holde seg langt unna. Jeg kunne ha skrevet mye mer utfyllende om hva som skjedde, men dette er tydeligvis ikke lov, dessverre. Kan bare si at jeg nå har fått min tannlegeskrekk forverret betraktelig. Jeg er utrolig skuffet.

Fantastisk

Tannlege: Sverre Skjæret Skrevet

Fantastisk flink og rolig. Jeg hadde skikkelig tannlegeskrekk første gang jeg gikk dit, og jeg trakk visdomstann. Altså, han kurerte min tannlegeskrekk. Han kan aldri pensjonere seg