Bestill time

Profilbilde av tannlege Bljerim (Blerim) Reshidi

Bestill time

Komplett undersøkelse - nye pasienter
Pris: 900 kr

Tilbudet gjelder kun nye pasienter. Undersøkelsen tar for seg din tann- og munnhelse, og kartlegger eventuelle behandlingsbehov. Ved behandlingsbehov får du tilrettelagt en behandlingsplan med kostnadsoversikt. Besøket inkluderer inntil 4 røntgenbilder og enkel tannrens, og veiledning for bedre tannhelse. Hygienetillegg er inkludert i prisen.

*Ved omfattende tannrens vil det beregnes tillegg i prisen.
*Pris for Komplett undersøkelse for eksisterende pasienter: 1290 kr.

I dag 17. mai I morgen 18. mai Søn 19. mai Man 20. mai Tir 21. mai

Om

Som en dyktig og engasjert tannlege med over 16 års erfaring, har jeg behandlet flere tusen pasienter opp gjennom årene. Jeg har kontinuerlig oppdatert min kunnskap ved å delta på kurs både i inn- og utland.

Jeg er dedikert til å finne de beste løsningene for mine pasienter. Selv om jeg arbeider raskt og effektivt, prioriterer jeg alltid pasientens velvære under behandlingen. Kommunikasjon er nøkkelen; jeg tar meg tid til å forklare behandlingsprosessen, slik at alle mine pasienter føler seg trygge og godt ivaretatt. For meg er det viktigste at pasienten forlater klinikken med et smil.

Min ekspertise strekker seg over hele spekteret av tannlegeyrket, spesielt innen estetisk behandling, kirurgi (som visdomstenner) og rotfylling. Jeg har også mange års erfaring fra tannlegevakten, hvor jeg har håndtert akutte tilfeller og en rekke utfordrende kasus.

For de som lider av tannlegeskrekk (odontofobi), er jeg her for å hjelpe. Jeg tar meg god tid til å forstå årsaken til angsten og jobber tett med pasienten for å skape en beroligende og trygg atmosfære.

Som tannlege setter jeg en høy standard, med fullt fokus på mine pasienter. Dere betyr alt for meg.

Autorisasjon (2014)

Bljerim (Blerim) Reshidi er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Bljerim (Blerim) Reshidi

Imponert

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Trukket en visdomstann hos Bljerim i dag! Ingenting gjorde vondt, og det gikk fort over! Morsom, snill og dyktig tannlege❤️
Anbefaler på det sterkeste!

Den beste tannlegen jeg har vært innom

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg var innom hos Bljerim og trakk en visdomstann. Helt smertefritt, og bedøvelsen han satt gikk også tilnærmet smertefritt og veldig fint. Han var veldig flink på å ta hensyn til tannlegeskrekk og ta det i mitt tempo og tilrettelegge. I etterkant av trekkingen kjente jeg heller ingen smerte, noe som jeg ikke har fått inntrykk av er vanlig. Ettersom jeg var så fornøyd hos Bljerim valgte jeg også å ordne en rotfylt fortann hos ham og sette på en krone som passet fortennene mine mye bedre. Det var en lengre prosess, men Bljerim hjalp til på alle områder og var utrolig nøye, tålmodig og sørget for at jeg var så fornøyd som jeg kunne bli. Anbefales på det sterkeste.

Behagelig og hyggelig tannlege!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Bljerim var veldig dyktig og nøye og forklarte alt han gjorde med en humoristisk tone som beroliget meg!

Den hyggeligste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

I tillegg til å være utrolig hyggelig, er Bljerim også veldig opptatt av at pasienten føler seg ivaretatt og komfortabel. Bljerim møter meg alltid med et smil og han bidrar med god humor og godt humør fra du møter han til du går igjen.

Bästa tandläkaren!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Generellt väldigt trevligt och fräscht tannlegesenter! Har varit flertal gånger hos Bljerim och är alltid lika förnöjd. Otroligt professionell och duktig, samtidigt som han är väldigt trevlig! Alltid väldigt försiktig, skonsam och gör ditt tandläkarbesök till det bästa. Framförallt den flinkeste till att trekke visdomständer.