Bljerim Reshidi

Bljerim Reshidi er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Bljerim Reshidi

Flinkeste tannlegen noensinne!

Klinikk: Ammerud Tannklinikk & Tannlegevakt Skrevet

Jeg har tatt tannlegeskrekk nå i over 6-7 år. Og har verken ikke vært eller tatt kontakt med noen før tannleger før nå som jeg har tatt flere turer innom Bljerim. Han er utrolig flink med sitt yrke og fått vekk tannlegeskrekken. I løpet av par uker har han gjort en fantastisk jobb og jeg har ikke en eneste tann lenger som gjør vondt. Jeg anbefaler han til det sterkeste. Ikke nok med det får han deg til å glemme nesten at du sitter i en tannlege stol for de som har tannlegeskrekk pga hans rolige person og usedvanlig meget dyktig så plutselig har man ikke vondt lenger. Tusen takk for at du er den du er og takk for at du har fått meg til å sove bedre på nettene. Utrolig flink tannlege det skal du ha Bljerim. R!!

Behagelig og profesjonell

Fantastisk tannlege ;)
Har alltid hatt tannlegeskrekk, han fikk meg til og føle meg trygg,
hadde ett stort hull, kjente ingen ting under hele behandlingen.
Han kan anbefales på det sterkeste.

Lena Hansen

Flinkeste tannlegen!

Klinikk: Ammerud Tannklinikk & Tannlegevakt Skrevet

Veldig dyktig og flink tannlege. Han er veldig hyggelig og imøtekommende. Han gir bra service og er en profesjonell tannlege med gode kunnskaper, ferdigheter og egenskaper.

Den beste tannlegen jeg har hatt=D

Klinikk: Ammerud Tannklinikk & Tannlegevakt Skrevet

Tannlegen er en veldig hyggelig kar og imøtekommende person, med god kunnskap som en profesjonell tannlege. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt. Jeg synes at det er en veldig bra tannklinikk, hyggelige og flinke folk som jeg vil anbefale videre til alle jeg kjenner :)

Erfaren, omsorgsfull og nøyaktig

Klinikk: Ammerud Tannklinikk & Tannlegevakt Skrevet

Har gått hos Bljerim i flere år. Bljerim er nøyaktig, erfaren og utrolig flink i sitt arbeide. Han er samtidig ydmyk og respektfullt. Jeg får alltid god veiledning til tannpleie.
Veldig takknemlig for den fantastiske jobben Bljerim gjør.

Den snilleste og besteeee tannlege,,

Klinikk: Ammerud Tannklinikk & Tannlegevakt Skrevet

Hei hadde min beste tannlege time hos biljerim, han er så flink at jeg hadde null smerte.. Han er veldig flink til å motivere pasienter. Anbefaler til alle som har tannlege skrek.. :-)

Utrolig dyktig og hyggelig!

Klinikk: Ammerud Tannklinikk & Tannlegevakt Skrevet

Hei, jeg hadde store problemer med tannkjøtt og tenner, og har fått en lang og god behandling av Bljerim. Jeg er super fornøyd.!!!

Følte jeg ble forstått og fikk veldig god informasjon om hva jeg burde gjøre. Pasienten føler seg veldig godt ivaretatt.

Han har en behagelig væremåte og man føler seg trygg i stolen under behandling

Bljerim er Utrolig flik, tålmodig, nøyaktig og dyktig.
Anbefaler han på det sterkeste!!! :-)

DEN BESTE TANNLEGE JEG HAR HATT

Klinikk: Ammerud Tannklinikk & Tannlegevakt Skrevet

Anbefales på det sterkeste.Utrolig flink og tålmodig tannlege👍👍👍Hadde veldig vondt på en jeksel,fikk time samme dag og på kort tid.Tusen tusen takk😄