Bljerim Reshidi

Autorisasjon (2014)

Sentrum Tannlegevakt Prisliste

Bljerim Reshidi er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Bljerim Reshidi

Godt ivaretatt, trygg, og rask behandling på en lørdags kveld

Klinikk: Sentrum Tannlegevakt Skrevet

Knakk tann på en metallbit som lå skjult i en ribbe på lørdagskveld!!! Ringte straks til sentrum tannlegevakt, som hadde time tilgjengelig kort tid etter. Ble mottatt av sisteårsstudent og tannlegen, som ga godt inntrykk. Løsning funnet, rotfyllingferdig etter litt over en times skånsom behandling. Holdt humøret oppe hos pasienten og spurte stadig om det gikk bra. En veldig fin opplevelse etter første behandling når uhellet først er ute. Butikken vi handlet ribbe av vil nok høre fra oss, men det er en annen historie.

Flinkeste tannlegen

Klinikk: Sentrum Tannlegevakt Skrevet

Bljerim utrolig dyktig i dert han gjør og utfører en strålende arbeid . Han gjorde meg oppmerksom på hvor mye dette ville koste før vi satte igang. jeg ble veldig fort trygg på han og arbeide han utførte.
resultatet ble mye bedre en forventet og han følger opp pasientene grundig. tusen takk for en strålende arbeid.

Hell i uhell - super tannlege!

Klinikk: Sentrum Tannlegevakt Skrevet

Kom til Reshidi hos Sentrum Tannlegevakt ifbm at tannen min knakk i et ublidt møte med steinhard pizzaskorpe, ble allerede på telefon svært godt mottatt med info om alternativer og gode råd, og da jeg kom til hyggelige tannlege Reshidi følte jeg meg raskt trygg. Han forklarer alt han gjør, setter bedøvelse særdeles skånsomt, og ga ypperlig tannbehandling. Når uhellet først var ute kunne jeg ikle blitt bedre ivaretatt enn her, anbefales på det sterkeste!

Topp tannlege

Klinikk: Sentrum Tannlegevakt Skrevet

Kjenner at jeg er i de beste hender. Den beste tannlege jeg har hatt i Norge.
Profesjonell, sympatisk, raskt, nøye og tillitsfullt!

Fantastisk

Klinikk: Sentrum Tannlegevakt Skrevet

Skulle operere ut visdomstanna og grudde meg en del da det oppstod en del komplikasjoner sist gang drt ble gjort. Nå var det overstått på kort tid, han brukte en metode som gjorde at det ikke ble smerter etterpå og selve prosedyren var rask overstått. Han er morsom og helsesekretærer var veldig koselig å prate med. Her vil jeg fortsette å gå fremover til tannlegeundersøkelse, anbefales sterkt.