Bestill time

Profilbilde av tannlege Bljerim (Blerim) Reshidi

Bestill time

Komplett undersøkelse
Pris: 1290 kr

Undersøkelsen tar for seg din tann- og munnhelse, og kartlegger eventuelle behandlingsbehov. Ved behandlingsbehov får du tilrettelagt en behandlingsplan med kostnadsoversikt. Besøket inkluderer inntil 4 røntgenbilder og enkel tannrens, og veiledning for bedre tannhelse. Hygienetillegg er inkludert i prisen.

*Nye pasienter får 30% for komplett undersøkelsen ved betaling.
*Ved omfattende tannrens vil det beregnes tillegg i prisen.

I dag 19. mar Ons 20. mar Tor 21. mar Fre 22. mar Lør 23. mar

Om

Som en dyktig og engasjert tannlege med over 16 års erfaring, har jeg behandlet flere tusen pasienter opp gjennom årene. Jeg har kontinuerlig oppdatert min kunnskap ved å delta på kurs både i inn- og utland.

Jeg er dedikert til å finne de beste løsningene for mine pasienter. Selv om jeg arbeider raskt og effektivt, prioriterer jeg alltid pasientens velvære under behandlingen. Kommunikasjon er nøkkelen; jeg tar meg tid til å forklare behandlingsprosessen, slik at alle mine pasienter føler seg trygge og godt ivaretatt. For meg er det viktigste at pasienten forlater klinikken med et smil.

Min ekspertise strekker seg over hele spekteret av tannlegeyrket, spesielt innen estetisk behandling, kirurgi (som visdomstenner) og rotfylling. Jeg har også mange års erfaring fra tannlegevakten, hvor jeg har håndtert akutte tilfeller og en rekke utfordrende kasus.

For de som lider av tannlegeskrekk (odontofobi), er jeg her for å hjelpe. Jeg tar meg god tid til å forstå årsaken til angsten og jobber tett med pasienten for å skape en beroligende og trygg atmosfære.

Som tannlege setter jeg en høy standard, med fullt fokus på mine pasienter. Dere betyr alt for meg.

Autorisasjon (2014)

Bljerim (Blerim) Reshidi er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Bljerim (Blerim) Reshidi

Anbefales!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg fikk time på dagen, behandlingen var rask og smertefri. Tannlegen var flink til å kommunisere, så dette var ikke noe skummelt:)

Utrolig dyktig

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har trukket 4 visdomstenner hos Blerim på Nydalen Tannlegesenter og alle gangene har jeg vært super fornøyd! Han er utrolig dyktig og gjør alle timene til en hyggelig opplevelse.

Super fornøyd med han som tannlege!

Den dyktigste tannlegen jeg har vært hos!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg ble anbefalt å gå til Blerim av søstern min etter å ha vært på undersøkelse hos en annen tannlege som sa at jeg hadde flere hull og måtte borre. Blerim tok ny undersøkelse og bekreftet at jeg kun hadde 1 hull i en visdomstann som han trakk. Jeg har aldri vært hos en så teknisk dyktig tannlege før! Det gjorde ikke vondt å sette bedøvelse, og jeg kjente ingenting da han trakk visdomstannen min, som forsåvidt hadde en vanskelig rot. Blerim er også utrolig hyggelig og flink til å forklare, og dessuten er det veldig overkommelige priser. Så nå vil jeg ha Blerim som tannlege resten av livet og synes alle burde gå til han!

Dyktigste tannlegen

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg ble anbefalt Blerim Reshidi av en venninne. Jeg vil sterkt anbefale Reshidi. Jeg ble grundig ivaretatt og møtt med en profesjonell holdning. Hans ferdigheter innen kirurgisk fjerning av tann imponerte meg, da jeg ikke opplevde prosedyren som smertefull i det hele tatt. Før jeg møtte ham, har jeg aldri vært tilfreds med de øvrige tannlegene jeg har konsultert.

Beste tannlegen

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Kom til Blerim ved en ren tilfeldighet, men meget fornøyd med det! Han er dyktig, serviceinnstilt og strekker seg langt for at pasienten skal bli fornøyd! Beste tannlegen jeg har hatt! Alle tannleger skulle vært som han 😊