Bljerim Reshidi

Sentrum Tannlegevakt

Autorisasjon (2014)

Sentrum Tannlegevakt Prisliste

Sentrum Tannlegevakt Telefonnummer22 20 10 1022 20 10 ...
Hausmannsgata 10 0182 Oslo
Bljerim Reshidi er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Bljerim Reshidi

Tannlege i egen klasse

Klinikk: Sentrum Tannlegevakt Skrevet

Jeg måtte akutt rotfylle en tann på kvelden, Bljerim diagnoserte og rotfylte med det samme.
Jeg har aldri møtt en så omsorgsfull, effektiv og nøyaktig tannlege som han som på toppen av det hele kommuniserer og informerer pasienten godt.
Dette er min faste tannlege fra nå.

Beste tannlege valget hittil

Klinikk: Sentrum Tannlegevakt Skrevet

Beste tannlegen jeg har vært hos hittil. Smertefritt behandling og en betryggende, blid og hyggelig tannlege. Min faste tannlege framover uten tvil :)

Godt ivaretatt, trygg, og rask behandling på en lørdags kveld

Klinikk: Sentrum Tannlegevakt Skrevet

Knakk tann på en metallbit som lå skjult i en ribbe på lørdagskveld!!! Ringte straks til sentrum tannlegevakt, som hadde time tilgjengelig kort tid etter. Ble mottatt av sisteårsstudent og tannlegen, som ga godt inntrykk. Løsning funnet, rotfyllingferdig etter litt over en times skånsom behandling. Holdt humøret oppe hos pasienten og spurte stadig om det gikk bra. En veldig fin opplevelse etter første behandling når uhellet først er ute. Butikken vi handlet ribbe av vil nok høre fra oss, men det er en annen historie.

Flinkeste tannlegen

Klinikk: Sentrum Tannlegevakt Skrevet

Bljerim utrolig dyktig i dert han gjør og utfører en strålende arbeid . Han gjorde meg oppmerksom på hvor mye dette ville koste før vi satte igang. jeg ble veldig fort trygg på han og arbeide han utførte.
resultatet ble mye bedre en forventet og han følger opp pasientene grundig. tusen takk for en strålende arbeid.

Hell i uhell - super tannlege!

Klinikk: Sentrum Tannlegevakt Skrevet

Kom til Reshidi hos Sentrum Tannlegevakt ifbm at tannen min knakk i et ublidt møte med steinhard pizzaskorpe, ble allerede på telefon svært godt mottatt med info om alternativer og gode råd, og da jeg kom til hyggelige tannlege Reshidi følte jeg meg raskt trygg. Han forklarer alt han gjør, setter bedøvelse særdeles skånsomt, og ga ypperlig tannbehandling. Når uhellet først var ute kunne jeg ikle blitt bedre ivaretatt enn her, anbefales på det sterkeste!