Bestill time

Profilbilde av tannlege Bljerim (Blerim) Reshidi

Bestill time

Komplett undersøkelse - nye pasienter
Pris: 900 kr

Tilbudet gjelder kun nye pasienter. Undersøkelsen tar for seg din tann- og munnhelse, og kartlegger eventuelle behandlingsbehov. Ved behandlingsbehov får du tilrettelagt en behandlingsplan med kostnadsoversikt. Besøket inkluderer inntil 4 røntgenbilder og enkel tannrens, og veiledning for bedre tannhelse. Hygienetillegg er inkludert i prisen.

*Ved omfattende tannrens vil det beregnes tillegg i prisen.
*Pris for Komplett undersøkelse for eksisterende pasienter: 1290 kr.

I dag 20. apr I morgen 21. apr Man 22. apr Tir 23. apr Ons 24. apr

Om

Som en dyktig og engasjert tannlege med over 16 års erfaring, har jeg behandlet flere tusen pasienter opp gjennom årene. Jeg har kontinuerlig oppdatert min kunnskap ved å delta på kurs både i inn- og utland.

Jeg er dedikert til å finne de beste løsningene for mine pasienter. Selv om jeg arbeider raskt og effektivt, prioriterer jeg alltid pasientens velvære under behandlingen. Kommunikasjon er nøkkelen; jeg tar meg tid til å forklare behandlingsprosessen, slik at alle mine pasienter føler seg trygge og godt ivaretatt. For meg er det viktigste at pasienten forlater klinikken med et smil.

Min ekspertise strekker seg over hele spekteret av tannlegeyrket, spesielt innen estetisk behandling, kirurgi (som visdomstenner) og rotfylling. Jeg har også mange års erfaring fra tannlegevakten, hvor jeg har håndtert akutte tilfeller og en rekke utfordrende kasus.

For de som lider av tannlegeskrekk (odontofobi), er jeg her for å hjelpe. Jeg tar meg god tid til å forstå årsaken til angsten og jobber tett med pasienten for å skape en beroligende og trygg atmosfære.

Som tannlege setter jeg en høy standard, med fullt fokus på mine pasienter. Dere betyr alt for meg.

Autorisasjon (2014)

Bljerim (Blerim) Reshidi er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Bljerim (Blerim) Reshidi

Ekstremt god tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Har nå vært hos Blerim flere ganger og behandlingen man får hos han er upåklagelig. Er veldig tilstede og viser stor engasjement og bryr seg veldig om deg. Jeg vil anbefale Blerim på det aller sterkeste.

Beste tannlegen

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Fikset krone og fasetter hos Bljerim. Veldig fornøyd med resultatet og oppfølgingen, gruet meg veldig men Bljerim var veldig flink til å roe meg ned.

Dyktig tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Veldig dyktig og informativ underveis i behandligen. Rolig og hyggelig, og tar veldig hensyn til resultater og pasienten. Kan anbefale 👍

Dyktig og ikke minst hyggelig tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Bljerim er først og fremst en dyktig tannlege, men han er også serviceinnstilt, morsom, hyggelig og trygg. Bestilte første time hos ham litt ved en tilfeldighet men har kommet tilbake til ham hvert år siden. Denne tannlegen anbefaler jeg på det sterkeste!

Reparasjon av knekt tann og tannrens

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg må si at å være pasient hos Blerim, må være de mest avslappende timene jeg noensinne har opplevd hos en tannlege. Han tar hensyn til komfort, smerter og selvfølgelig resultat. Meget dyktig tannlege som informerer om arbeidet han utfører underveis, og stresser hverken pasienten og seg selv. Jeg har en del tenner som har blitt ødelagt pga medisiner, og jeg har en klar plan om hvem som bør hjelpe meg med dette; jo Dr Blerim Reshidi! 👌🏼👌🏼👌🏼