Bestill time

Noreen Khan

Bestill time

Komplett undersøkelse
Pris: 1290 kr

Komplett undersøkelse er en munn- og tannhelsesjekk som trengs for å kartlegge ditt behandlingsbehov og gi deg et prisoverslag på eventuell behandling.

Besøket inkluderer også veiledning for bedre tannhelse, tannrens og inntil 4 røntgenbilder.

I dag 28. mar Fre 29. mar Lør 30. mar Søn 31. mar Man 1. apr

Autorisasjon (2015)

Noreen Khan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Noreen Khan

Dyktig tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Noreen trakk to av mine visdomstenner, hvorav den ene ble trukket kirurgisk. Svært fornøyd både med behandlingen og oppfølging i etterkant.

Plain rude

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Not nice or even welcoming towards the patient. Hands are very heavy while doing check-ups. Very uncomfortable to be with.

Ikke å anbefale.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Gir ikke ordentlig tilbakemelding og oppfølging.
Fikk bare beskjed om ta det var en del som måtte gjøres og at kostnadene kunne bli høye.
Magefølelsen var ikke helt der da jeg følte tannlegen ikke klarte kommunisere godt nok og norskkunnskapene ikke var så gode, gikk derfor til en annen tannlege og det eneste jeg trengte å gjøre var en puss, samt bruke tanntråd for å forebygge fremtidige hull. Slapp alle kostnadene og slapp billig unna. Styr unna slike tannleger.

Den aller beste tannlegen

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hun er kjempe flink og vet hva hun driver med. Veldig nøye tannlege anbefales på det sterkeste til alle sammen..
veldig snill og oppmerksom tannlege.

Hjelpsom og omsorgsfull

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Noreen Afsar var svært opptatt av at jeg ikke skulle føle smerte og var svært tålmodig overfor en som i utgangspunktet har utpreget tannlegeskrekk. Hun var også opptatt av å finne rimelige og gode løsninger på de problemene jeg hadde. Jeg er totalt svært fornøyd med den behandlingen og den hjelpen hun gav meg.