Maryam Sepahyar

Maryam Sepahyar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Maryam Sepahyar

Tannlege i verdensklasse!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Maryam, er uten tvil en tannlege som har skjønt det!
Informerende, sympatisk, veldig hyggelig og utrolig flink.

Fjernet en visdomstann på 5.min, og jeg følte jeg lå på en solfylt strand på Hawaii uten en bekymring i verden mens hun holdt på å dra ut herket.

Ord blir fattige!

Anbefales på det sterkeste!

Oslos beste

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Beste tannlegen jeg har vært borti. Kjempe dyktig, hun vet hva hun driver med!
Ikke minst, er hun sykt omtenksom!
De fleste gruer seg til å gå til en tannlege.. Jeg gleder meg til å gå til Maryam!
Anbefales på det største.

Helt utrolig!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har tidligere slitt med dårlige tannleger hvor jeg gang på gang har måttet dra tilbake for å fikse på problemer som har dukket opp senere. Jeg ble så anbefalt å dra til Oslo Tannlegesenter og spørre etter Maryam Sepahyar. Tannlegebesøket var svært behagelig og alt ble ordnet raskt med gode forklaringer. Jeg fikk også masse råd for hvordan jeg skulle behandle tennene mine bedre. Det er ikke nok gode ord for å beskrive besøket. Veldig god service og bra resultat!

Tannlegeskrekk

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Etter tyve års fravær fra tannlegen pga skrekk, måtte jeg til slutt gå. Etter en del søking på nett fant jeg frem til Oslo tannlegesenter og Maryam, og det var en befrielse fra tidligere besøk hos andre tannleger. Her blir du møtt med forståelse og vennlig behandling. Kan absolutt anbefales hvis du sliter med tannlegeskrekk.

Excellent dentist

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

I had to see a dentist in Oslo because of severe tooth pain, while I was visiting the city for a few days. I was glad that I got an urgent appointment the same day in the Oslo Tannlegesenter. I was very fortunate to have Dr. Maryam Sepahyar as my dentist. I am a physician myself. I do not know much about dentistry, but I am very aware of how to treat patients. I was impressed by Dr. Sepahyar's thorough exam. After an x-ray was taken she discussed the dental condition with me. I had many questions. She was very patient and explained me the different treatment options. Despite having tooth pain, I felt very comfortable being treated by Dr. Sepahyar. She was very professional and focussed. I do not like going to a dentist but must admit that Dr. Sepahyar and her team handled my dental condition excellently. I was pain free after my office visit and could enjoy the rest of my vacation.
I would like to express my gratitude and can recommend Dr. Sepahyar and her team without reservation.

The best, hands down.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

I went to the Tannlegesenter with an implant problem and I was afraid there were no solution to fix my issue as soon as possible and since I work with people showing always a big smile I thought I will not be able to go back to work the day after... but Mary calm me down, showing a smart solution to fix the implant and with that velvet hands (I almost feel asleep) she fixed everything in half an hour.
When I saw myself in the mirror again I was the happiest person in the world because an angel saved my day....and my workplace!

Den hyggeligste og dyktigste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Maryam informerer, gjennomfører og tilrettelegger behandlingen etter alle mine behov. Hun er alltid hyggelig og tilgjengelig på kort varsel.

Også var frykten borte

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Har bare vært hos Maryam en gang. 10 år siden forrige sjekk. Trakk en tan for 3 år siden og løp ut døra.. Den forrige tannlegen min ( var så ufattelig uhyggelig at jeg har de siste årene heller ventet på at tannverken skulle gå over av seg selv. Etter den hendelsen var jeg ikke bare redd for tannleger, men følte skam og flau. Jeg smiler ikke lenger med åpen munn. Tennene mine var "beyond repair" Sånn så ikke Maryam på det. Her skulle det ordnes! Kontrasten mellom min forrige tannlege og Maryam var som helvete og himmel. Når jeg gikk ut derfra så følte jeg all skam og frykt bare renne ut som ingenting. Jeg visste ikke at det fantes så flotte tannleger. Det er synd det er noen som er så dårlige, og trekker dette yrket ned. Jeg er så lettet for øyeblikket at jeg måtte komme hit og skrive litt. Jeg har mange behandlinger forran meg, men gruer meg ikke i det hele tatt. Det er nok mange som meg der ute. Ikke vent så lenge som jeg har. Det er LANGT skumlere enn å bare bli ferdig med det. Jeg kjente knapt noen ting.

Tusen takk.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg kan på det sterkeste anbefale Maryam. Hun er en tannlege man ikke trenger å grue seg til å besøke. Forståelsesfull, vennlig og faglig oppdatert. Hun forklarer deg det du har behov for å vite på en forståelig måte, og behandlingen hun gir oppleves ikke som ubehagelig. Har alltid hatt store problemer med å komme meg til tannlegen (har vært på grensen til tannlegeskrekk), men etter jeg var hos Maryam er ikke dette et problem lenger. Hun er den absolutt beste tannlegen jeg har besøkt!

Den dyktigste tannlegen jeg har opplevd!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Etter at jeg gjennom mange år har levd med tannlegeskrekk fikk jeg diagnosen Odontofobi. Jeg hadde omfattende behandlingsbehov. Maryam har under alle timer vært utrolig informerende på hva hun gjør, hvordan det vil føles, hva hun bruker og gjør arbeidet i samarbeid med pasient. Jeg har følt full kontroll og lite angst i behandlinger gjort av Maryam. Veldig åpen og forståelsesfull for ubehaget med smerter og skrekk, og jobber grundig for å unngå det under behandlingen. Opplever også at hun har god kompetanse med mennesker, behandlinger og økonomisk utfall, informerer også i hva som skal/må gjøres videre. Jeg som pasient har fått full informasjon om min behandling av hele 8 tenner! Allerede fått rotfylt en tann og venter på å få på krone, det er blitt utført veldig nøye og veldig bra. Ikke opplevd ubehag under behandling eller i etterkant. Maryam har også ringt meg for å høre om alt går bra og om jeg opplever noen smerter. Hun følger virkelig opp meg som pasient! 10/10 til henne som tannlege. Virkelig å anbefale!

Helt fantastisk tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

tannlegeskrekken har hatt full kontroll over hvordan tennene har sett ut, det har gått ut over så mye. Sosialt, personlig, selvtillit.. Jeg tok ett grep og ble møtt av verdens søteste tannlege, Miryam. Hun er rolig og behagelig samtidig som hun kan jobben sin så sykt godt. Hun teller, hjelper til med puste øvelser, forteller hva som skjer samtidig som hun gjør meg så fin !! Har du tannlegeskrekk eller bare dårlig erfaring med andre tannleger. Dra hit! Hun er best !

Smittende positiv

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Fantastisk gladjente som også er råflink i yrket sitt. Det første som møter deg er et vakkert smil, fulgt av omsorg og høflighet. Hun tar deg med gjennom behandlingene ved at hun informerer, opplyser og råder hva som bør gjøres. Hvis du har skrekk for tannleger eller bare liker hyggelige mennesker er maryam absolutten en person å oppsøke hvis tennene er litt ømme. Betaler gladelig for flere rotfyllinger.

Tannlege i egen klasse

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Maryam er den mest empatiske og lidenskapelige person og tannlegen jeg har sett. Hun bryr seg om sine pasienter. Hun gjør tannlegebesøket morsomt mens hun holder kvaliteten på topp med sin brede kompetanse.

Maryam, en anderledes tannlege.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Det er ikke lett å le når Maryam har stappet munnen min full med "greiene sine", men hos Maryam ler jeg. Det har jeg aldri gjort hos noen tannlege før. Jeg er omtrent dobbelt så gammel som Maryam, og har derfor besøkt en del tannleger i livet mitt. Ingen har vært som Maryam. Jeg opplever henne som uvanlig omtenksom, veldig kommuniserende, entusiastisk og full av faglig stolthet.
Hun forteller meg hva hun tenker å gjøre, og det aller viktigste: hun forteller meg hvorfor hun tenker å gjøre det hun tenker å gjør. Da innvolverer hun meg i behandlingen av tennene mine på en måte som oser av respekt. For meg. At jeg dermed får stor respekt for henne er åpenbart.
Tannlegebesøk har ikke vært min sterke side over en god del år for å si det sånn, derfor har Maryam en god del arbeid å gjøre i munnen min framover. For første gang i livet går jeg til tannlegen med lett hjerte, og ler. Maryam er for meg en helt anderledes tannlege. Om jeg kan anbefale henne til andre, så kan jeg vanskelig gøre det på noen annen måte enn med denne kommentaren her.

Helt enestående!!!!!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Har nå vært noen runder hos Maryam.
Rotfylling, trekking av visdomstann, 1 hull,2 kroner og sjekk av resten av tennene.
Fantastisk tannlege må jeg si. Litt vemodig at jeg nå er ferdig, hehe😊
Kan anbefale Maryam Sepahyar på det sterkeste.

Morsom og behagelig tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Etter noen besøk hos Maryam på Oslo tannlegesenter, har all skrekk for tannleger forsvunnet! Sovnet under rotfyllingen, det sier vel sitt!:) flink og morsom! Anbefales på det sterkeste!

En utrolig god spesialist

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg kom til tannlege Maryam Sepahyar da jeg hadde veldig alvorlige problemer med mine tenner. Hun klarte å behandle dem og nå er tennene gode igjen.

Hun er løsningorientert og nøyer seg ikke før hun finner riktig behandling. Hvis hun ikke kan svare på et spørsmål på stående fot, så gir hun seg ikke før hun har funnet ut av det. I tillegg til det er hun veldig støttende og snill, derfor er jeg ikke redd for å sitte i tannlege stolen.

Hun har gjort meg veldig imponert og jeg synes at det bør være flere spesialister som henne. Jeg håper at din tenner er i godt tilstand, men om ikke, så ikke nøl og kom til Maryam Sepahyar.

Tannlege Maryam kan jag rekommandere sterkt

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hun føles meget profesjonell og kompetent, er pedagogisk og meget behagelig og grei at ha og gjøre med.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Maryam er en omsorgsfull og dyktig tannlege. Hun er profesjonell, varm, gjør pasienten trygg og er dyktig i det hun gjør. Hun har gjort mine tannlegetimer mindre skumle og jeg klarer å slappe av i stolen når hun holder på. Veldig fornøyd med resultatet.

Veldig profesjonell, omsorgsfull. Sterkt anbefalt.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Dr. Maryam Sepahyar gjort min tannlege time mindre skremmende. Veldig profesjonell og omsorgsfull og jeg er glad for utfallet også. Sterkt anbefalt.