Maryam Sepahyar

Maryam Sepahyar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Maryam Sepahyar

Dyktig og hyggelig

Klinikk: MER-klinikken Skrevet

Tannlege Maryam er grunnen til at jeg ikke lenger er redd for å besøke tannlegekontoret! Jeg har hatt flere behandlinger hos henne. Hun er veldig hyggelig og høflig ved siden av å være teknisk dyktig. Hun sørger for at du ikke lider under behandlingen og nesten hvert 10. sekund spør hun deg om du har det bra! Ellers kunne du nesten sove under behandlingen! Admistrasjonen (Blinda) har vært veldig rask og hjelpsom med å svare på forespørsler.

Sterk faglig og en veldig hyggelig tannlege

Klinikk: MER-klinikken Skrevet

Hatt Maryam som tannlege i flere år og anbefaler henne på det sterkeste. Hun tar deg varmt imot og går igjennom alt man skal gjøre når man er hos tannlegen. Videre gir hun gode råd og anbefalinger angående tannpleie. Maryam har også gode medmenneskelige egenskaper som gjør at ethvert besøk ser man fram til. Alltid hyggelig og sosial. Anbefales!

Videomøte.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hade videomøte med denne flotte tannlegen. Veldig hyggelig å flink til å forklare. Dyktig på sitt fagområde.
Anbefaler hunslm tannlege.
Må ha skikkelig kamera. Fir flott resultat.

En usedvanlig vennlig og trygg tannlege, med en fantastisk personlighet.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har gjennomgått en lengre behandling over flere måneder, og var så heldig at jeg fikk Maryam som tannlege.
Hun er en såpass vennlig og komfortabel tannlege at jeg har sett frem imot til de neste behandlingene. Dette har ikke vært tilfelle for meg tidligere når jeg måtte til tannlege. Tidligere har jeg ikke vært komfortabel med å vise tennene når jeg smiler, men etter hennes kompetente arbeid så kan jeg nå smile med større selvtillit, og min munn føles endelig sunn igjen. Maryam kan ikke anbefales nok.

Fantastisk resultat etter stygg fallulykke

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg var så uheldig å falt i trikkeskinnene. Det resulterte i at jeg mistet/knakk tre fortenner. Jeg ante ikke hvordan en går frem når en sånn ulykke skjer og hva og hvem som kan ordne opp i så ødelagte tenner. Mens jeg ble sydd på akutten for kutt i ansikt kontaktet min mann Oslo Tannlegesenter. Når jeg kom meg dit etter lang tid på akutten ble jeg møtt av en rolig og flink resepsjonist som beroliget meg om at alt kom til å gå bra! Maryam og Kim trakk, rotfylle og gjorde det mest prikære på dag 1. 4-5 timer satt jeg der i stolen (høygravid). Det ble besøk hos Maryam flere ganger i uken i mange uker fremover! (Et år faktisk, så mye måtte ordnes i munnen) Nå har jeg fått nye tenner og jeg er SÅ fornøyd! Det var virkelig vemodig å gå derifra siste gang. Jeg følte meg hele tiden ivaretatt, trygg og viktig. Kunne ALDRI ønsket meg er bedre resultat og en flinkere tannlege! Evig takknemlig!