Maryam Sepahyar

Oslo Tannlegesenter AS

Autorisasjon (2015)

Oslo Tannlegesenter AS Priser mangler

Oslo Tannlegesenter AS Telefonnummer22 42 49 5022 42 49 ...
Haakon VIIs gate 6 0161 Oslo
Maryam Sepahyar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Maryam Sepahyar

Veldig flink tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Maryam er en tannlege du kan stole 100% på. Fokuset hennes er alltid på å gjøre tannlegeopplevelsen så smertefri som mulig. Hun forklarer ting på en rolig og svært forståelig måte og hun får deg til å slappe av

Veldig fornøyd å ha henne som min tannlege.

Fantastisk service!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Fantastisk bra service og oppfølgning samt åpningstider.
Topp tilbakemelding og konsultasjon samt råd for videre behandling med oppgitte priser.

Supertannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har vært hos Maryam regelmessig i snart 4 måneder pga. tannregulering. OG DET MÅ JEG SI, jeg har aldri vært hos en tannlege som tar så godt vare på deg, er ekstremt hyggelig og samtidig en mester i jobben sin. Knallfornøyd! :)

Flink, men ufattelig dyr.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hadde bestilt time via lets deal, 199 kr for sjekk, bilder, rens og det som ellers var. Ble ganske overrasket da jeg hadde flere hull -- der noen måtte tas umiddelbart. Det var visst en hastesak. Jeg fikk jeg et prisoverslag på 9750,- for - inkludert 20% rabatt. Jeg ble ganske overrasket over at jeg i det hele tatt hadde hull, og det ble virkelig svartmalt hvor ille det så ut. Blant annet "jeg har aldri sett... ". Jeg dro til min faste tannlege og betalte 2950,- for det Maryam ville ha nesten 10.000,- for. Jeg sitter igjen med at jeg føler meg lurt -- selv om hun var flink og overbevisende om at jeg absolutt måtte tatt alle hull hos henne, sa min faste tannlege at dette ikke var særlig omfattende og jeg slapp å betale så mye.
Greit at det blir brukt lets deal for å få nye kunder, men utrolig synd når dette er betalingen for det.

Dyktig tannlege og veldig god på kommunikasjon!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Plutselig er det hyggelig å gå til tannlegen:) Tannlege Maryam er både faglig dyktig og flink med mennesker! Det siste er vel så viktig! Hun sier i fra hva hun skal og forbereder deg på hva som kommer, enten det er et sprøytestikk eller ising. Da blir det veldig lite skummelt å gå til tannlegen. I tillegg er hun vennlig og oppriktig interessert i deg som pasient! Anbefales!!