Maryam Sepahyar

Maryam Sepahyar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Maryam Sepahyar

Verdens beste tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Tannlegen er faglig sterk, informativ, betryggende samt har et godt estetisk blikk. Følte meg ivaretatt fra 1.sekund! Jeg har hatt tannlegeskrekk siden videregående, men følte meg avslappet og trygg gjennom hele prosessen. Tannlegen viser tydelig at hun er dyktig og har pasienter i fokus, hun er videre opptatt av god hygiene og har empati! Anbefales på det sterkeste!!!

Tidenes tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Utfører arbeid raskt å ryddig. Veldig dyktig i sitt fag. Får deg til å føle deg trygg selv med tannlegeskrekk. Anbefaler å komme hit å bruke Maryam. God service og komfort. Jeg vil gi besøket mitt 10/10.

Veldig flink tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Maryam er en tannlege du kan stole 100% på. Fokuset hennes er alltid på å gjøre tannlegeopplevelsen så smertefri som mulig. Hun forklarer ting på en rolig og svært forståelig måte og hun får deg til å slappe av

Veldig fornøyd å ha henne som min tannlege.

Fantastisk service!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Fantastisk bra service og oppfølgning samt åpningstider.
Topp tilbakemelding og konsultasjon samt råd for videre behandling med oppgitte priser.

Supertannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har vært hos Maryam regelmessig i snart 4 måneder pga. tannregulering. OG DET MÅ JEG SI, jeg har aldri vært hos en tannlege som tar så godt vare på deg, er ekstremt hyggelig og samtidig en mester i jobben sin. Knallfornøyd! :)