Maryam Sepahyar

Oslo Tannlegesenter AS

2015

Oslo Tannlegesenter AS Priser mangler

Oslo Tannlegesenter AS Telefonnummer22 42 49 5022 42 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tordenskiolds gate 6B 0160 Oslo
Maryam Sepahyar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Maryam Sepahyar

Veldig dyktig og tålmodig

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Maryam er veldig dyktig og tålmodig med min tannlegeskrekk. Hun er opptatt av at behandlingen ikke skal gjøre vondt og kommuniserer godt underveis slik at jeg føler at jeg har kontroll. Jeg går mer enn gjerne tilbake til henne.

Tannlege i verdensklasse!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Maryam, er uten tvil en tannlege som har skjønt det!
Informerende, sympatisk, veldig hyggelig og utrolig flink.

Fjernet en visdomstann på 5.min, og jeg følte jeg lå på en solfylt strand på Hawaii uten en bekymring i verden mens hun holdt på å dra ut herket.

Ord blir fattige!

Anbefales på det sterkeste!

Oslos beste

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Beste tannlegen jeg har vært borti. Kjempe dyktig, hun vet hva hun driver med!
Ikke minst, er hun sykt omtenksom!
De fleste gruer seg til å gå til en tannlege.. Jeg gleder meg til å gå til Maryam!
Anbefales på det største.

Helt utrolig!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har tidligere slitt med dårlige tannleger hvor jeg gang på gang har måttet dra tilbake for å fikse på problemer som har dukket opp senere. Jeg ble så anbefalt å dra til Oslo Tannlegesenter og spørre etter Maryam Sepahyar. Tannlegebesøket var svært behagelig og alt ble ordnet raskt med gode forklaringer. Jeg fikk også masse råd for hvordan jeg skulle behandle tennene mine bedre. Det er ikke nok gode ord for å beskrive besøket. Veldig god service og bra resultat!

Tannlegeskrekk

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Etter tyve års fravær fra tannlegen pga skrekk, måtte jeg til slutt gå. Etter en del søking på nett fant jeg frem til Oslo tannlegesenter og Maryam, og det var en befrielse fra tidligere besøk hos andre tannleger. Her blir du møtt med forståelse og vennlig behandling. Kan absolutt anbefales hvis du sliter med tannlegeskrekk.