Maryam Sepahyar

Autorisasjon (2015)

Oslo Tannlegesenter AS Priser mangler

Maryam Sepahyar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Maryam Sepahyar

Flink, men ufattelig dyr.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hadde bestilt time via lets deal, 199 kr for sjekk, bilder, rens og det som ellers var. Ble ganske overrasket da jeg hadde flere hull -- der noen måtte tas umiddelbart. Det var visst en hastesak. Jeg fikk jeg et prisoverslag på 9750,- for - inkludert 20% rabatt. Jeg ble ganske overrasket over at jeg i det hele tatt hadde hull, og det ble virkelig svartmalt hvor ille det så ut. Blant annet "jeg har aldri sett... ". Jeg dro til min faste tannlege og betalte 2950,- for det Maryam ville ha nesten 10.000,- for. Jeg sitter igjen med at jeg føler meg lurt -- selv om hun var flink og overbevisende om at jeg absolutt måtte tatt alle hull hos henne, sa min faste tannlege at dette ikke var særlig omfattende og jeg slapp å betale så mye.
Greit at det blir brukt lets deal for å få nye kunder, men utrolig synd når dette er betalingen for det.

Dyktig tannlege og veldig god på kommunikasjon!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Plutselig er det hyggelig å gå til tannlegen:) Tannlege Maryam er både faglig dyktig og flink med mennesker! Det siste er vel så viktig! Hun sier i fra hva hun skal og forbereder deg på hva som kommer, enten det er et sprøytestikk eller ising. Da blir det veldig lite skummelt å gå til tannlegen. I tillegg er hun vennlig og oppriktig interessert i deg som pasient! Anbefales!!

Trygg, dyktig og empatisk tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Maryam er en veldig rolig og behagelig tannlege. Jeg følte meg veldig trygg i stolen hos henne. Hun forteller hva hun skal gjøre, og spør alltid om det går bra under behandlingen.

Hun er trygg på det hun gjør og og lytter gjerne på deg.

Jeg er stor fornøyd!

Utrolig trygg og flink tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har litt tannlegeskrekk, og var veldig nervøs i forkant av første time, da jeg ikke hadde vært hos tannlegen på flere år. Dette er første gangen jeg har opplevd at en tannlege faktisk har spurt meg hva det er jeg er redd eller nervøs for med å sitte i tannlegestolen. Jeg opplevde med en gang at Maryam var genuint opptatt av at jeg skulle føle meg trygg og få en god opplevelse.

Nå har jeg gjennomført flere fyllinger, en rotfylling og krone, uten smerter. Maryam forklarte hele veien hva hun skulle gjøre, og hvor lang tid det var igjen, slik at jeg kunne føle kontroll. Hun var veldig pedagogisk i måten hun forklarte på, og fremsto som faglig dyktig og omsorgsfull.

Maryam anbefales på det sterkeste dersom du har litt tannlegeskrekk. Jeg vil fortsette å gå til henne jevnlig heretter.

Verdens beste tannlege!!!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på 10 år pga skikkelig tannlegeskrekk! Jeg søkte nettet rundt etter tannleger, og kom over Maryam. Jeg tenkte først hvor lite jeg hadde lyst til å «stole» på Internett og folk sine tilbakemeldinger, men samtidig fikk jeg en god følelse av alt jeg leste så jeg bestilte time. Her sitter jeg, jeg vet ikke hvordan jeg kan få rost Maryam nok! FOR ett fantastisk menneske! Hun er så medmenneskelig, dyktig, flink til å informere, trygg, effektiv og fikk meg til å slappe av fra første stund. Har du tannlegeskrekk anbefaler jeg virkelig Maryam på det varmeste! Jeg håper jeg aldri må bytte tannlege! Så takknemlig for at jeg fant henne! TAKK, Maryam!!