Maryam Sepahyar

Maryam Sepahyar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Maryam Sepahyar

Flink tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Flink tannlege som er opptatt av at pasienten blir fornøyd med sluttresultatet. Anbefaler henne for de med tannlegeskrekk fordi hun passer på at det ikke skal være ubehagelig og vondt.

Beste tannlegen

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har aldri likt og gå til tannlegen. Heldigvis må jeg si så tok jeg bare en tilfeldig time hos Oslo Tannlegesenter, og fikk den hos Maryam. Etter dette er det bare en glede og gå til tannlegen. Så rolig og livredd for at jeg har det vondt er nesten ikke mulig. Er nesten slik at jeg bestiller noen ekstra tannlegetimen😀.

Ikke til å stole på

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg besøkte dette tannlegesenteret og valgte Maryam Sepahyar som tannlege pga gode omtaler jeg hadde lest. Jeg ble totalt lurt. For det første mente hun at hun MÅTTE ta et ekstra bilde av tennene mine som kostet 600kr ekstra, utenom de bildene som allerede var inkludert i undersøkelsen. En uke senere hos en annen tannlege behøvde jeg ikke det. Han tok de samme bildene og så alt han trengte. Så det var 600kr rett i dass (eller lomma til tannlegen). Etter besøket fikk jeg en liste over ting denne tannlegen Maryam mente jeg MÅTTE gjøre og alt kom på 17.000kr!!! Heldigvis dro jeg til en annen tannlege en uke senere som hørte på meg, undersøkte grundig og fikset det jeg trengte å fikse. Totalbeløp: 7500kr. Jeg gikk fra å nesten bruke 17.000kr til å bruke 7500kr. Noe av det hun blant annet mente jeg måtte gjøre var å fjerne visdomstanna, noe den andre tannlegen ikke anbefalte meg siden jeg ikke hadde store problemer med den. Anbefaler alle å gå til et tannlegesenter som jobber med fast lønn, IKKE profitt, som de tydeligvis gjør her.

Verdens beste tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Tannlegen er faglig sterk, informativ, betryggende samt har et godt estetisk blikk. Følte meg ivaretatt fra 1.sekund! Jeg har hatt tannlegeskrekk siden videregående, men følte meg avslappet og trygg gjennom hele prosessen. Tannlegen viser tydelig at hun er dyktig og har pasienter i fokus, hun er videre opptatt av god hygiene og har empati! Anbefales på det sterkeste!!!

Tidenes tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Utfører arbeid raskt å ryddig. Veldig dyktig i sitt fag. Får deg til å føle deg trygg selv med tannlegeskrekk. Anbefaler å komme hit å bruke Maryam. God service og komfort. Jeg vil gi besøket mitt 10/10.