Maryam Sepahyar

Maryam Sepahyar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Maryam Sepahyar

Veldig flink tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Maryam er en tannlege du kan stole 100% på. Fokuset hennes er alltid på å gjøre tannlegeopplevelsen så smertefri som mulig. Hun forklarer ting på en rolig og svært forståelig måte og hun får deg til å slappe av

Veldig fornøyd å ha henne som min tannlege.

Fantastisk service!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Fantastisk bra service og oppfølgning samt åpningstider.
Topp tilbakemelding og konsultasjon samt råd for videre behandling med oppgitte priser.

Supertannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har vært hos Maryam regelmessig i snart 4 måneder pga. tannregulering. OG DET MÅ JEG SI, jeg har aldri vært hos en tannlege som tar så godt vare på deg, er ekstremt hyggelig og samtidig en mester i jobben sin. Knallfornøyd! :)

Dyktig tannlege og veldig god på kommunikasjon!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Plutselig er det hyggelig å gå til tannlegen:) Tannlege Maryam er både faglig dyktig og flink med mennesker! Det siste er vel så viktig! Hun sier i fra hva hun skal og forbereder deg på hva som kommer, enten det er et sprøytestikk eller ising. Da blir det veldig lite skummelt å gå til tannlegen. I tillegg er hun vennlig og oppriktig interessert i deg som pasient! Anbefales!!

Trygg, dyktig og empatisk tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Maryam er en veldig rolig og behagelig tannlege. Jeg følte meg veldig trygg i stolen hos henne. Hun forteller hva hun skal gjøre, og spør alltid om det går bra under behandlingen.

Hun er trygg på det hun gjør og og lytter gjerne på deg.

Jeg er stor fornøyd!