Maryam Sepahyar

Maryam Sepahyar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Maryam Sepahyar

Verdens beste tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Maryam er en tannlege man kan stole 100% på. Hun har virkelig hjertet for faget og gjør tannlegeopplevelsen trygg. Hun tar godt vare på dine tenner og deg som pasient. Helt fantastisk. Jeg er så glad for at det finnes en tannlege som henne. Anbefaler spesielt henne til ALLE jeg kjenner.

Maryam!❤️

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Du er den beste tannlegen det går an og få tak i, det er jeg helt overbevist om! Det har vært en lang prosess, og det er fortsatt litt igjen.. men jeg gruer meg ikke så mye som det jeg gjorde før! 😃 Det er så betryggende og ligge i stolen hos deg, du forteller alltid hva du skal gjøre, og hva du ikke gjør om du skjønner at jeg ikke vil høre det.. haha

Jeg har sykt tannlegeskrekk, men du kurerer den litt for litt! Jeg skal aldri bytte tannlege, med mindre jeg flytter til et annet landet.

Oslos Beste Tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Maryam er uten tvil Oslos beste tannlege. Jeg har tannlegeskrekk, men føler meg veldig trygg hos Maryam. Hun passer alltid på at jeg ikke har smerter under behandligen, ved at hun informerer og kommuniserer med meg under hele prosessen.

Jeg er storfornøyd med å ha deg som min Tannlege.
Anbefales på det sterkeste.

Veldig dyktig og tålmodig

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Maryam er veldig dyktig og tålmodig med min tannlegeskrekk. Hun er opptatt av at behandlingen ikke skal gjøre vondt og kommuniserer godt underveis slik at jeg føler at jeg har kontroll. Jeg går mer enn gjerne tilbake til henne.

Tannlege i verdensklasse!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Maryam, er uten tvil en tannlege som har skjønt det!
Informerende, sympatisk, veldig hyggelig og utrolig flink.

Fjernet en visdomstann på 5.min, og jeg følte jeg lå på en solfylt strand på Hawaii uten en bekymring i verden mens hun holdt på å dra ut herket.

Ord blir fattige!

Anbefales på det sterkeste!