Maryam Sepahyar

Autorisasjon (2015)

Maryam Sepahyar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Maryam Sepahyar

Utrolig trygg og flink tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har litt tannlegeskrekk, og var veldig nervøs i forkant av første time, da jeg ikke hadde vært hos tannlegen på flere år. Dette er første gangen jeg har opplevd at en tannlege faktisk har spurt meg hva det er jeg er redd eller nervøs for med å sitte i tannlegestolen. Jeg opplevde med en gang at Maryam var genuint opptatt av at jeg skulle føle meg trygg og få en god opplevelse.

Nå har jeg gjennomført flere fyllinger, en rotfylling og krone, uten smerter. Maryam forklarte hele veien hva hun skulle gjøre, og hvor lang tid det var igjen, slik at jeg kunne føle kontroll. Hun var veldig pedagogisk i måten hun forklarte på, og fremsto som faglig dyktig og omsorgsfull.

Maryam anbefales på det sterkeste dersom du har litt tannlegeskrekk. Jeg vil fortsette å gå til henne jevnlig heretter.

Verdens beste tannlege!!!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på 10 år pga skikkelig tannlegeskrekk! Jeg søkte nettet rundt etter tannleger, og kom over Maryam. Jeg tenkte først hvor lite jeg hadde lyst til å «stole» på Internett og folk sine tilbakemeldinger, men samtidig fikk jeg en god følelse av alt jeg leste så jeg bestilte time. Her sitter jeg, jeg vet ikke hvordan jeg kan få rost Maryam nok! FOR ett fantastisk menneske! Hun er så medmenneskelig, dyktig, flink til å informere, trygg, effektiv og fikk meg til å slappe av fra første stund. Har du tannlegeskrekk anbefaler jeg virkelig Maryam på det varmeste! Jeg håper jeg aldri må bytte tannlege! Så takknemlig for at jeg fant henne! TAKK, Maryam!!

Den komplette tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Både når det gjelder faglige ferdigheter som tannlege og menneskelige egenskaper er Maryam helt eksepsjonell. Hun er bunnsolid og har stålkontroll på faget sitt .Hun forklarer ting på en rolig og svært forståelig måte og hun får deg til å slappe av . Sist gang jeg var hos henne holdt jeg på å sovne da hun skulle rense tannkjøttet mitt. Maryam er rett og slett den komplette tannlege som jeg anbefaler på det aller varmeste, ikke minst de som har et angstfullt forhold til tannleger. Ta et besøk hos Maryam og du går heller til tannlegen enn på café.

Utrolig flink tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Veldig fornøyd etter tannlegebesøket.
For en som har tannlegeskrekk så var tannlegen kjempe grei og flink til å få meg til å slappe av.

Verdens beste tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Maryam er verdens beste tannlege for personer med tannlegeskrekk. Viser stor forståelse og omsorg. Tar ting i rolig tempo om ønskelig og forsikrer seg om at pasient har det bra. Rask og effektiv. Alltid blid og godt humør!