Maryam Sepahyar

Maryam Sepahyar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Maryam Sepahyar

En utrolig god spesialist

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg kom til tannlege Maryam Sepahyar da jeg hadde veldig alvorlige problemer med mine tenner. Hun klarte å behandle dem og nå er tennene gode igjen.

Hun er løsningorientert og nøyer seg ikke før hun finner riktig behandling. Hvis hun ikke kan svare på et spørsmål på stående fot, så gir hun seg ikke før hun har funnet ut av det. I tillegg til det er hun veldig støttende og snill, derfor er jeg ikke redd for å sitte i tannlege stolen.

Hun har gjort meg veldig imponert og jeg synes at det bør være flere spesialister som henne. Jeg håper at din tenner er i godt tilstand, men om ikke, så ikke nøl og kom til Maryam Sepahyar.

Tannlege Maryam kan jag rekommandere sterkt

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hun føles meget profesjonell og kompetent, er pedagogisk og meget behagelig og grei at ha og gjøre med.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Maryam er en omsorgsfull og dyktig tannlege. Hun er profesjonell, varm, gjør pasienten trygg og er dyktig i det hun gjør. Hun har gjort mine tannlegetimer mindre skumle og jeg klarer å slappe av i stolen når hun holder på. Veldig fornøyd med resultatet.

Veldig profesjonell, omsorgsfull. Sterkt anbefalt.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Dr. Maryam Sepahyar gjort min tannlege time mindre skremmende. Veldig profesjonell og omsorgsfull og jeg er glad for utfallet også. Sterkt anbefalt.