Maryam Sepahyar

Maryam Sepahyar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Maryam Sepahyar

Smittende positiv

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Fantastisk gladjente som også er råflink i yrket sitt. Det første som møter deg er et vakkert smil, fulgt av omsorg og høflighet. Hun tar deg med gjennom behandlingene ved at hun informerer, opplyser og råder hva som bør gjøres. Hvis du har skrekk for tannleger eller bare liker hyggelige mennesker er maryam absolutten en person å oppsøke hvis tennene er litt ømme. Betaler gladelig for flere rotfyllinger.

Tannlege i egen klasse

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Maryam er den mest empatiske og lidenskapelige person og tannlegen jeg har sett. Hun bryr seg om sine pasienter. Hun gjør tannlegebesøket morsomt mens hun holder kvaliteten på topp med sin brede kompetanse.

Maryam, en anderledes tannlege.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Det er ikke lett å le når Maryam har stappet munnen min full med "greiene sine", men hos Maryam ler jeg. Det har jeg aldri gjort hos noen tannlege før. Jeg er omtrent dobbelt så gammel som Maryam, og har derfor besøkt en del tannleger i livet mitt. Ingen har vært som Maryam. Jeg opplever henne som uvanlig omtenksom, veldig kommuniserende, entusiastisk og full av faglig stolthet.
Hun forteller meg hva hun tenker å gjøre, og det aller viktigste: hun forteller meg hvorfor hun tenker å gjøre det hun tenker å gjør. Da innvolverer hun meg i behandlingen av tennene mine på en måte som oser av respekt. For meg. At jeg dermed får stor respekt for henne er åpenbart.
Tannlegebesøk har ikke vært min sterke side over en god del år for å si det sånn, derfor har Maryam en god del arbeid å gjøre i munnen min framover. For første gang i livet går jeg til tannlegen med lett hjerte, og ler. Maryam er for meg en helt anderledes tannlege. Om jeg kan anbefale henne til andre, så kan jeg vanskelig gøre det på noen annen måte enn med denne kommentaren her.

Helt enestående!!!!!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Har nå vært noen runder hos Maryam.
Rotfylling, trekking av visdomstann, 1 hull,2 kroner og sjekk av resten av tennene.
Fantastisk tannlege må jeg si. Litt vemodig at jeg nå er ferdig, hehe😊
Kan anbefale Maryam Sepahyar på det sterkeste.

Morsom og behagelig tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Etter noen besøk hos Maryam på Oslo tannlegesenter, har all skrekk for tannleger forsvunnet! Sovnet under rotfyllingen, det sier vel sitt!:) flink og morsom! Anbefales på det sterkeste!