Profilbilde av tannlege Toofan Keshtkar

Usynlig tannregulering

Siste vurderinger av Toofan Keshtkar

Hensynsfull og dyktig tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate Skrevet

Var hos han da min tannlege hadde ferie. Han tok seg tid til å forklare og komme med råd hva jeg skulle gjøre. Behagelig atmosfære og var veldig flink til å få meg å slappe av.
Anbefales på det sterkeste. Virkelig en behjelpelig tannlege.

Behagelig stemning og dyktig tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate Skrevet

Jeg var hos Tofan til en time ved akutt behov. Stor og moderne klinikk. Tannlegen var veldig omtenksom og imøtekommende. Han er utrolig kompetent og kan anbefales på det sterkeste.

Behagelig og dyktig tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate Skrevet

Hyggelig, dyktig og beroligende tannlege med sans for humor. Han er meget forsiktig og nøye. Jeg sliter med tannlegeskrekk, men Toofan er så rolig og behagelig og forteller meg hele tiden hva han skal gjør og om det kommer til å gjøre vondt.

Jeg vil gi mine beste anbefalinger til tannlege Toofan.
Han er den mest behagelige tannlegen jeg har vært pasient hos. Her får jeg god service og kort ventetid.

Tannlegen for de med tannlegeskrekk!!

Klinikk: Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate Skrevet

Jeg tok kontakt pga en knekt tann, da min tannlege ikke hadde time ledig. Jeg fikk akutt time innen kort tid. Dyktig, grundig og opptatt av meg som pasient. Jeg har tannlegeskrekk, men ble ivaretatt fra start til slutt. Tannlegen forklarte meg underveis og hadde humor som gjorde det lettere å slappe av. Veldig fornøyd med pris og behandling, så valgte å bytte fra opprinnelig tannlege til Toofan.
Anbefales på det sterkeste... spesielt til de som har hatt uheldige opplevelser andre steder!!

Flink og hyggelig

Klinikk: Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate Skrevet

Blid, hyggelig, flink og rask tannlege:) God til å lytte og viser forståelse for mine problemer. Flink til å forklare hva han gjør underveis i behandlingen.