Toofan Keshtkar

Toofan Keshtkar er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Toofan Keshtkar

Verdens hyggeligste tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate Skrevet

Toofan møter deg med sitt sjarmerende vesen og smittende humør, uansett tidlig eller sent på dagen. Påstår at han vil få enhver til å oppleve trygghet i tannlegestolen.

En fantastisk dyktig tannlege!

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Toofan er veldig hyggelig og imøtekommende. Han er informativ og profesjonell. Jeg skulle trekke en visdomstann, og denne trakk han ut på 5 minutter uten smerte. Han gjorde meg rolig og trygg. Jeg er veldig fornøyd. Kan anbefale han på det varmeste!

Vennlig og profesjonell

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Dyktig faglig, gode råd. Vennlig å imøtekommende. Pasientfokus, gir råd som er lette å etterfølge. Flink på å skape trygghet.

Veldig flink og Profesjonell

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Veldig fornøyd med Toofan! Hadde en tannlegetime 1 måned tidligere i Ålesund der jeg fikk beskjed om at jeg måtte bore, tok da en ny sjekk i Oslo hos Toofan, trengte da ikke boring, samt fikk en god og rolig behandling.

Veldig fornøyd!

Den beste tannlegen!

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på 10 år, og tannlegeskrekk har kanskje vært en del av det.

Toofan tok meg i mot, veldig hyggelig. Fortalte meg hele veien hva som ble gjort og skulle gjøres. Toofan oppfattes som en profesjonell, hyggelig og komfortabel tannlege. Anbefales på det sterkeste!