Wubalem Kassahun

Eiksmarka Tannlegesenter

Autorisasjon (2015)

Eiksmarka Tannlegesenter Telefonnummer67 14 10 8267 14 10 ...
Niels Leuchs vei 99 1359 Eiksmarka
Wubalem Kassahun er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Wubalem Kassahun

God hygiene og dyktig! Veldig hyggelig person!

God hygiene og dyktig!
Veldig hyggelig person!

Dykting og hyggelig person og anbefales på det sterkeste og ikke minst god hygiene både som personlig og i selve lokalen

Profesjonell og dyktig

Klinikk: Eiksmarka Tannlegesenter Skrevet

Denne tannlegen kan bare anbefales! Han er profesjonell, faglig dyktig og hyggelig, og tar godt vare på pasientene sine.Etter en tannskade har jeg flere ganger hatt behov for akutt hjelp, og han har alltid hatt tid til meg selv om han har måttet gå utover vanlig arbeidstid. Veldig fornøyd med det arbeidet han har utført og med god informasjon underveis!

Glimrende service

Klinikk: Eiksmarka Tannlegesenter Skrevet

Jeg benyttet meg av Eiksmarka Tannlegesenter for første gang i forbindelse med innsetting av to nye kroner (fortenner) tidligere i høst. Jeg er kjempefornøyd med informasjonen i forkant, behandlingen underveis og ikke minst resultatet :-) En stor takk til tannlege Wuba!

Den beste tannlegen jeg har vært hos.

Klinikk: Eiksmarka Tannlegesenter Skrevet

Han er effektiv, flink, utrolig flink til å ivareta pasienten og veldig faglig flink!!!!Jeg anbefaler han på det varmeste og er så glad jeg begynte hos han.

En Mester i sitt yrke, Dr. Wuba

Klinikk: Eiksmarka Tannlegesenter Skrevet

Dr. Wuba er en meget professjonell og dyktig tannlege, som jeg har stor tillit til.
Han mestrer alle kompliserte saker med en uslåelig kombinasjon av kunnskap og evner på høyt nivå, effektivitett, samt med beste pasient håndtering og dialog ved ennhver tid.

Dr. Wuba og hele Eiksmarka tannlege senter kan bare anbefales på det sterkeste.