Oppsal tannlegesenter

Haakon Tveters vei 90 0686 Oslo
Oppsal tannlegesenter holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oppsal tannlegesenter

Utrolig dyktig tannlege

Tannlege: Pål Kristoffersen Skrevet

Ringte tannlegekontoret kl 10 med smerter i visdomstann. Fikk time hos Pål 13:00 samme dag. Ble møtt av både Pål og assistenten med en gang jeg kommer inn i lokalet. Utrolig fresh og nytt lokalet. Gir meg et info ark der jeg kan krysse av ting man kanskje ikke liker og si høyt(også blir han ikke overrasket eller henger seg opp i det men vet alltid en løsning). Jeg har utrolig tannlegeskrekk og trodde jeg skulle komme for vurdering om det var betennelse eller ikke. Pål var veldig på og viste bilder og forklarte tydelig og godt! Forklarte alt han skulle gjøre og sa at han skulle trekke tannen. Jeg ble veldig overrasket. Men han var utrolig dyktig forklarte hvert skritt og forsikret seg hele tiden om at jeg ikke hadde smerter. Litt knot så bam var den ute, sydd og ute av stolen på null og niks! Utrolig dyktig tannlege, og skal tilbake om en uke. Hvis du har tannlegeskrekk anbefaler jeg Pål på det sterkeste han ser deg og betrygger deg hele veien. Og for han er ingen spørsmål dumme, som jeg satt pris på når man sitter der og er utrolig nervøs.