Toan Duy Nguyen

Autorisasjon (2014)

Toan Duy Nguyen er tannlege i Lillestrøm

Siste vurderinger av Toan Duy Nguyen

Du blir tatt godt vare på!

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Har alltid hatt småtrauma for tannleger siden barndommen av. Selvfølgelig var jeg fortsatt litt nervøs da jeg skulle trekke visdomstanna mi, men ikke like ille som tidligere! Toan sørger for at du som pasient har det bra og du vil alltid kunne stole på at han alltid gjør sitt beste for deg! Anbefaler han på det sterkeste :)

Hærlig tannlege, sovner nesten i stolen

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Vært hos Toan 4 ganger nå. Dro dit først og fremst fordi de var rimelige, men nå drar jeg dit fordi Toan har full kontroll på alt han gjør, forklarer hva han gjør og kan nesten virke "overbeskyttende". For min del som overhode ikke har tannlegeskrekk slapper jeg av i stolen og har 110% tillitt til Toan. Anbefales på det varmeste!

Veldig dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Han er tydelig i kommunikasjonen og flink til å fortelle deg hva han gjør underveis. Veldig imøtekommende, trygg og vennlig. Han fremstår samtidig faglig dyktig.

Dette er tannlegen du leter etter!

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Jeg har vært hos mange tannleger i løpet av livet, og har både hatt gode og dårlige opplevelser. Toan Duy Nguyen er uten tvil på den gode siden, og jeg vil gå så langt som å si at det er den beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt. Han er presis, vennlig, dyktig og ikke minst: han kommuniserte veldig godt med meg som pasient. Han informerte alltid om hva han gjorde, det skaper tillit. Rene lokaler og fine priser. Leter du etter en ny tannlege, kan jeg anbefale ham på det varmeste!

Fantastisk tannlege som er dyktig og forsiktig

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Jeg anbefaler Toan Duy Nguyen. Han er utrolig hyggelig, dyktig og forsikrig med sine pasienter. Han er sosial, lyttende og omgjengelig ovenfor sine pasienter.