Toan Duy Nguyen

Autorisasjon (2014)

Toan Duy Nguyen er tannlege i Lillestrøm

Siste vurderinger av Toan Duy Nguyen

Grundig, hyggelig og "prisvinner"!

Klinikk: Frogner Tannlegesenter Skrevet

Tannlegen gir et svært godt personlig inntrykk, ung, oppsatt på å gjøre en grundig jobb, god og folkelig kommunikasjon. Selv om han ikke utførte annet enn sjekk og rens (0 hull!): Terningkast 6!

Aldri opplevd en så dyktig og flink tannlege

Klinikk: Frogner Tannlegesenter Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, og utsetter tannlebesøk så ofte jeg kan. Denne gangen var tanna mi så vond at jeg MÅTTE til tannlegen. Hadde hørt mye bra om Toan Duy Nguyen, og dro derfor til han. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har møtt en så forsiktig, rolig, ydmyk og flink tannlege som han! Han forklarte hva som ble gjort underveis, var veldig forsiktig, og ga meg muligheter til pauser om jeg trengte det. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt. Dette må være første gang jeg drar fra tannlegen uten å være helt psykisk utslitt. Han kunne virkelig yrket sitt, og ga trygge, gode råd om veien videre av behandling. Jeg følte på en måte at jeg ikke satt hos tannlegen, for han var så flink til å få meg på andre tanker ved å snakke om alt og ingenting. En veldig hyggelig opplevelse, og jeg drar garantert tilbake til han. Hadde alle tannleger vært som han, så hadde ingen hatt tannlegeskrekk! Tusen takk, Toan Duy Nguyen.

Svært dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Frogner Tannlegesenter Skrevet

Svært faglig dyktig, grundig, oppdatert og hyggelig tannlege. Samtidig er han pedagogisk og flink til å gi veiledning underveis. Dette gir en trygghetsfølelse. Videre gir han råd for veien videre, eksempelvis når bør evt. visdomstenner fjernes osv. Vil på det sterkeste anbefale han som tannlege.

Strålende tannlege

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Veldig god kommunikator og behagelig vesen, ingenting å utsette på behandlingene de gangene jeg har vært innom. Anbefales på det varmeste

Uten tvil - den beste tannlegen!!

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Om du ser etter en ny tannlege. Og kanskje har som meg, en enorm tannlegeskrekk som sitter igjen fra barndommen? Da er dette mannen som kan snu det totalt om. Toan Duy Nguyen fikk meg til å innse at tannleger også kan være ålreite mennesker! Han er forklarende, har god kommunikasjon,er forsiktig og nøye. Jeg følte meg virkelig i trygge hender da jeg måtte rotfylle tannen min. Jeg fikk dette stedet anbefalt av en venn, og jeg skjønner hvorfor. Derfor vil jeg annbefale det videre. På det varmeste. Du vil få en fin tannlege-opplevelse her :)