Toan Duy Nguyen

Klinikk

Grünerløkkas Hus Tannlegekontor

Schleppegrells Gate 32 0556 Oslo

Siste vurderinger av Toan Duy Nguyen

Dette er tannlegen du leter etter!

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Jeg har vært hos mange tannleger i løpet av livet, og har både hatt gode og dårlige opplevelser. Toan Duy Nguyen er uten tvil på den gode siden, og jeg vil gå så langt som å si at det er den beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt. Han er presis, vennlig, dyktig og ikke minst: han kommuniserte veldig godt med meg som pasient. Han informerte alltid om hva han gjorde, det skaper tillit. Rene lokaler og fine priser. Leter du etter en ny tannlege, kan jeg anbefale ham på det varmeste!

Fantastisk tannlege som er dyktig og forsiktig

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Jeg anbefaler Toan Duy Nguyen. Han er utrolig hyggelig, dyktig og forsikrig med sine pasienter. Han er sosial, lyttende og omgjengelig ovenfor sine pasienter.

Meget bra

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Veldig bra tannlege! Han forklarer godt og fikk meg til å føle meg trygg. Han rådførte meg i hva jeg burde gjøre ang videre behandling, for best resultat og rimeligste pris. Veldig god valuta for pengene gir han også!! Super tannlege!

Omsorgsfull og dyktig tannlege

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Trakk en visdom i Bergen og han komplikasjoner etter på. Han fikk meg til å følge trygg og var flink med oppfølging etter på. Tannlegen jeg brukte i Bergen var ekstremt dyrt, og jeg fikk ingen oppfølging etter på. Toan tok veldig lite betaling for det han utførte, var omsorgsfull og dyktig.

Kan anbefales.

Veldig god opplevelse

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Trakk en visdomstann og han fikk meg til å føle meg trygg hele prosessen. Han var flink og lyttet til meg og mine ønsker så han byttet metode underveis så jeg skulle være mest mulig komfortabel.
Hadde litt irritasjon med stingene i ettertid. Ringte og så i fra og kunne komme inn rett etter jobb og få fikset det.
Også er det en virkelig god pris for det du får!