Toan Duy Nguyen

Toan Duy Nguyen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Toan Duy Nguyen

Fantastisk flink!

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Jeg kan anbefale Toan på det varmeste. Han er veldig hyggelig og virker avslappet. Han forklarer og gjør alt så smertefritt som mulig. Jeg er strålende fornøyd med han!

Veldig dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Han er tydelig i kommunikasjonen og flink til å fortelle deg hva han gjør underveis. Veldig imøtekommende, trygg og vennlig. Han fremstår samtidig faglig dyktig.

Dette er tannlegen du leter etter!

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Jeg har vært hos mange tannleger i løpet av livet, og har både hatt gode og dårlige opplevelser. Toan Duy Nguyen er uten tvil på den gode siden, og jeg vil gå så langt som å si at det er den beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt. Han er presis, vennlig, dyktig og ikke minst: han kommuniserte veldig godt med meg som pasient. Han informerte alltid om hva han gjorde, det skaper tillit. Rene lokaler og fine priser. Leter du etter en ny tannlege, kan jeg anbefale ham på det varmeste!

Fantastisk tannlege som er dyktig og forsiktig

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Jeg anbefaler Toan Duy Nguyen. Han er utrolig hyggelig, dyktig og forsikrig med sine pasienter. Han er sosial, lyttende og omgjengelig ovenfor sine pasienter.

Meget bra

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Veldig bra tannlege! Han forklarer godt og fikk meg til å føle meg trygg. Han rådførte meg i hva jeg burde gjøre ang videre behandling, for best resultat og rimeligste pris. Veldig god valuta for pengene gir han også!! Super tannlege!