Toan Duy Nguyen

Schleppegrells Gate 32 0556 Oslo
Tlf: 22 38 20 18 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Toan Duy Nguyen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Toan Duy Nguyen

Hærlig tannlege, sovner nesten i stolen

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Vært hos Toan 4 ganger nå. Dro dit først og fremst fordi de var rimelige, men nå drar jeg dit fordi Toan har full kontroll på alt han gjør, forklarer hva han gjør og kan nesten virke "overbeskyttende". For min del som overhode ikke har tannlegeskrekk slapper jeg av i stolen og har 110% tillitt til Toan. Anbefales på det varmeste!

Fantastisk flink!

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Jeg kan anbefale Toan på det varmeste. Han er veldig hyggelig og virker avslappet. Han forklarer og gjør alt så smertefritt som mulig. Jeg er strålende fornøyd med han!

Veldig dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Han er tydelig i kommunikasjonen og flink til å fortelle deg hva han gjør underveis. Veldig imøtekommende, trygg og vennlig. Han fremstår samtidig faglig dyktig.

Dette er tannlegen du leter etter!

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Jeg har vært hos mange tannleger i løpet av livet, og har både hatt gode og dårlige opplevelser. Toan Duy Nguyen er uten tvil på den gode siden, og jeg vil gå så langt som å si at det er den beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt. Han er presis, vennlig, dyktig og ikke minst: han kommuniserte veldig godt med meg som pasient. Han informerte alltid om hva han gjorde, det skaper tillit. Rene lokaler og fine priser. Leter du etter en ny tannlege, kan jeg anbefale ham på det varmeste!

Fantastisk tannlege som er dyktig og forsiktig

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Jeg anbefaler Toan Duy Nguyen. Han er utrolig hyggelig, dyktig og forsikrig med sine pasienter. Han er sosial, lyttende og omgjengelig ovenfor sine pasienter.

Meget bra

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Veldig bra tannlege! Han forklarer godt og fikk meg til å føle meg trygg. Han rådførte meg i hva jeg burde gjøre ang videre behandling, for best resultat og rimeligste pris. Veldig god valuta for pengene gir han også!! Super tannlege!

Omsorgsfull og dyktig tannlege

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Trakk en visdom i Bergen og han komplikasjoner etter på. Han fikk meg til å følge trygg og var flink med oppfølging etter på. Tannlegen jeg brukte i Bergen var ekstremt dyrt, og jeg fikk ingen oppfølging etter på. Toan tok veldig lite betaling for det han utførte, var omsorgsfull og dyktig.

Kan anbefales.

Veldig god opplevelse

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Trakk en visdomstann og han fikk meg til å føle meg trygg hele prosessen. Han var flink og lyttet til meg og mine ønsker så han byttet metode underveis så jeg skulle være mest mulig komfortabel.
Hadde litt irritasjon med stingene i ettertid. Ringte og så i fra og kunne komme inn rett etter jobb og få fikset det.
Også er det en virkelig god pris for det du får!

For en fantastisk og serviceinnstilt ung tannlege

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Jeg ble anbefalt av en venn som er pasient der. Fikk flott opplevelse. Han var flink til kommunisere med meg og tok god tid til undersøkelse og rens. Følte meg velkommen. Ikke minst god pris.