Frogner Tannlegesenter

Telefonnummer400 06 100400 06 1 ...
Frognerveien 1 2016 Frogner
Frogner Tannlegesenter holder til i Lillestrøm

Siste vurderinger av Frogner Tannlegesenter

Svært flink og hyggelig tannlege

Tannlege: Elhoussain Chaoui Skrevet

Var inne for smerter i tenner, og ble etter en grundig vurdering satt opp til å trekke visdomstenner. Både den innledende sjekken og påfølgende inngrep gikk over all forventning, mye takket være dr. Chaoui sin rolige, men kunnskapsrike tilstedeværelse. Svarte på alt av spørsmål og forklarte godt hva han gjorde, og var i tillegg meget hyggelig. Kommer definitivt tilbake i fremtiden, og anbefaler det samme for alle andre!

Dyktig, effektiv og hyggelig

Tannlege: Elhoussain Chaoui Skrevet

Ingen ting å utsette på behandlingen, bra opplevelse - tannlegen oppleves som dyktig, er effektiv og hyggelig.

Grundig, hyggelig og "prisvinner"!

Tannlege: Toan Duy Nguyen Skrevet

Tannlegen gir et svært godt personlig inntrykk, ung, oppsatt på å gjøre en grundig jobb, god og folkelig kommunikasjon. Selv om han ikke utførte annet enn sjekk og rens (0 hull!): Terningkast 6!

Aldri opplevd en så dyktig og flink tannlege

Tannlege: Toan Duy Nguyen Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, og utsetter tannlebesøk så ofte jeg kan. Denne gangen var tanna mi så vond at jeg MÅTTE til tannlegen. Hadde hørt mye bra om Toan Duy Nguyen, og dro derfor til han. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har møtt en så forsiktig, rolig, ydmyk og flink tannlege som han! Han forklarte hva som ble gjort underveis, var veldig forsiktig, og ga meg muligheter til pauser om jeg trengte det. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt. Dette må være første gang jeg drar fra tannlegen uten å være helt psykisk utslitt. Han kunne virkelig yrket sitt, og ga trygge, gode råd om veien videre av behandling. Jeg følte på en måte at jeg ikke satt hos tannlegen, for han var så flink til å få meg på andre tanker ved å snakke om alt og ingenting. En veldig hyggelig opplevelse, og jeg drar garantert tilbake til han. Hadde alle tannleger vært som han, så hadde ingen hatt tannlegeskrekk! Tusen takk, Toan Duy Nguyen.

Svært dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Toan Duy Nguyen Skrevet

Svært faglig dyktig, grundig, oppdatert og hyggelig tannlege. Samtidig er han pedagogisk og flink til å gi veiledning underveis. Dette gir en trygghetsfølelse. Videre gir han råd for veien videre, eksempelvis når bør evt. visdomstenner fjernes osv. Vil på det sterkeste anbefale han som tannlege.