Toan Duy Nguyen

Toan Duy Nguyen er tannlege i Lillestrøm

Siste vurderinger av Toan Duy Nguyen

Meget bra

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Veldig bra tannlege! Han forklarer godt og fikk meg til å føle meg trygg. Han rådførte meg i hva jeg burde gjøre ang videre behandling, for best resultat og rimeligste pris. Veldig god valuta for pengene gir han også!! Super tannlege!

Omsorgsfull og dyktig tannlege

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Trakk en visdom i Bergen og han komplikasjoner etter på. Han fikk meg til å følge trygg og var flink med oppfølging etter på. Tannlegen jeg brukte i Bergen var ekstremt dyrt, og jeg fikk ingen oppfølging etter på. Toan tok veldig lite betaling for det han utførte, var omsorgsfull og dyktig.

Kan anbefales.

Veldig god opplevelse

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Trakk en visdomstann og han fikk meg til å føle meg trygg hele prosessen. Han var flink og lyttet til meg og mine ønsker så han byttet metode underveis så jeg skulle være mest mulig komfortabel.
Hadde litt irritasjon med stingene i ettertid. Ringte og så i fra og kunne komme inn rett etter jobb og få fikset det.
Også er det en virkelig god pris for det du får!

For en fantastisk og serviceinnstilt ung tannlege

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Jeg ble anbefalt av en venn som er pasient der. Fikk flott opplevelse. Han var flink til kommunisere med meg og tok god tid til undersøkelse og rens. Følte meg velkommen. Ikke minst god pris.