Marta Momtaz

Autorisasjon (2014)

Marta Momtaz er tannlege i Froland

Siste vurderinger av Marta Momtaz

Mine beste anbefalinger. Meget flink med barn❤️

Klinikk: Froland Distriktstannklinikk Skrevet

Marta Momtaz ❤️ Jeg kan gi henne mine beste anbefalinger! Meget flink med barn ❤️ Jeg er veldig glad for at vi har henne i Froland

Det er faktisk den beste tannlegen jeg har hatt !

Klinikk: Tannboden Brønnøysund AS Skrevet

Det første som slår deg er hvor positiv og imøtekommende hun er, det føles mere som om du skal hente en lottopremie på Hamar enn et tannlegebesøk. Hun forklarer hele tiden hva hun skal gjøre før hun gjør det så det er ingen ukomfortable overaskelser. Skjelden, eller aldri har jeg møtt noen med så ekstrem yrkesstolthet, IKKE la alderen lure deg for hun vet garrantert hva hun holder på med ! Jeg hadde vell 6-7 besøk til sammen og gruet meg kunn til det første :) har i mange år vert redd for smerter fra sprøyter, borring etc men det er en saga blått for min del. Jeg kommer aldri til å ha noen annen tannlege, anbefales på det sterkeste.

Dyktig tannlege.

Klinikk: Tannboden Brønnøysund AS Skrevet

Har hatt Marta som tannlege under ett lengre behandlingsløp, og jeg vil absolutt anbefale henne. Behandlinger har blitt godt forklart. Dette har bidratt til ett tillitsfullt forhold til tannlegen.
Prisene som er oppgitt etter undersøkelse har også holdt ut behandlingen.
Marta er også dyktig som tannlege slik at man ikke føler noe ubehag når man sitter i stolen.
Tannboden anbefales også, dyktig personale og god service.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannboden Brønnøysund AS Skrevet

Jeg har alltid hatt tannlegeskrekk, men etter å ha vært hos Marta er den kurert! Jeg har nå vært hos hun 9 ganger, og må bare si at jeg er meget fornøyd! Hun er så behagelig og forsiktig at jeg nesten kan sovne i tannlegestolen. Fantastisk tannlege rett og slett!

En tannlege som anbefales

Klinikk: Tannboden Brønnøysund AS Skrevet

Marta er en tannlege som tar pasienter på alvor. Hun er serviceinnstilt og gjør det beste hun kan for å møte pasientenes behov.

Hun tar seg alltid tid til å snakke om behandlingen og forklarer hva hun skal gjøre og gjør. Samtidig er hun veldig nøye i arbeidet hun gjør uansett om det er små eller store behandlinger som skal gjøres. Har gjennomført flere ulike behandlinger og alltid hatt en følelse av at hun vet hva hun gjør. Er det noe hun er usikker på søker hun råd hoa spesialister.

Ved hvert besøk er hun like blid og det er blitt riktig så trivelig å ta turen til tannlegen.