Yashar Razavi Shabestari

Sandaker Tannlegevakt (avd. av Tøyen Tannlegevakt AS), Vinterbro Tannlegesenter

2016

Sandaker Tannlegevakt (avd. av Tøyen Tannlegevakt AS) Prisliste
Vinterbro Tannlegesenter Priser mangler

Sandaker Tannlegevakt (avd. av Tøyen Tannlegevakt AS) Telefonnummer22 15 20 0022 15 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandakerveien 67 0477 Oslo
Vinterbro Tannlegesenter Telefonnummer404 62 000404 62 0 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sjøskogenveien 7 1407 Vinterbro
Yashar Razavi Shabestari er tannlege i Oslo og Ås

Siste vurderinger av Yashar Razavi Shabestari

Fantastiskt ! :)

Klinikk: Sandaker Tannlegevakt (avd. av Tøyen Tannlegevakt AS) Skrevet

Jeg har mega skrekk for tsnnlege! Men han her er fantastisk enestående. Utrolig sympatisk, han forklarer og tar virkelig hensyn. Jeg kommer aldri forsent til mine timer. Er en fornøyelse sitte i stolen selv uten bedøvelse :)

Utrolig flink og hyggelig!

Klinikk: Sandaker Tannlegevakt (avd. av Tøyen Tannlegevakt AS) Skrevet

Yashar R. Shabestari er en meget profesjonell tannlege og tar veldig godt vare på pasienten under hele behandlingen. Aldri hatt noe ubehag eller komplikasjoner. Strekker seg det lille ekstra for å gjøre det beste for pasienten.

Yashar

Klinikk: Vinterbro Tannlegesenter Skrevet

Den mest effektive Tannlegen! Ordner alt det du trenger. Anbefales på det sterkeste !! Følger opp nøyaktig!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Sandaker Tannlegevakt (avd. av Tøyen Tannlegevakt AS) Skrevet

Jeg hadde fått støtte av nav for å gjøre tannbehandling. Havnet hos Yashar som gjorde en nydelig jobb.
Tennene mine har ikke sett så pene ut siden jeg var barn. Han har renset, fikset og pusset en hel masse (som ikke var en del av det nav betalte for). I tillegg så fikk jeg fjernet en tannreguleringsstring som jeg hadde hatt siden tenårene. Bak den fant han et hull som «nav» ikke hadde registrert.. Han fikset ekstra hull og fjernet stringen uten å ta noe ekstra betalt for det. Jeg betalte kun den originale egenandelen.
Det var også god og rolig stemning og han virket avslappende. Ingenting negative å si her.
Jeg har aldri gått så fornøyd fra en tannlege før.

Helt unik tannlege

Klinikk: Tannklinikken Skien Skrevet

Kanskje den mest empatiske og lidenskapelige tannlegen noensinne. Hos Yashar vet du at han bryr seg om deg og dine problemer. Han er genuint opptatt av å finne ut hva som feiler en og gir seg ikke før han har funnet svaret. Har funnet min tannlege endelig!