Profilbilde

Martine Leegaard Gladtvet

Christiania Tannlegesenter

2016

Christiania Tannlegesenter Prisliste

Christiania Tannlegesenter Telefonnummer24 10 12 7024 10 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Grønland 4 0188 Oslo
Bestill time
Martine Leegaard Gladtvet er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Martine Leegaard Gladtvet

Et usedvanlig hyggelig besøk hos tannlegen i går

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Jeg (og flere i min familie) har vært kunde hos Euroklinikk, nå Christiania Tannlege senter, nesten helt i fra de etablerte selskapet. Jeg har hatt flere forskjellige faste tannleger der, da flere har sluttet i årenes løp. Stort sett har jeg vært fornøyd. Vi begynte hos Euroklinikk fordi de i begynnelsen hadde meget konkurransedyktige priser og ok tannleger. For ca. 18 mndr siden byttet jeg tannlege fordi de skulle ha nesten dobbel pris på en krone i forhold til flere andre tannleger. Martine sendte ut et sommertilbud på sjekk og rens av tenner, som lå på et normalt akseptabelt nivå, så da valgte jeg å benytte meg av det. Min faste tannlege var på langtids ferie, så det var den forholdsvis nyansatte Martine som møtte meg. Hun er en juvel. Jeg føyer meg inn i rekken til de tidligere positive omtaler/kommentarer. Aldri har jeg møtt en så høffelig, blid, omsorgsfull, hyggelig og samtidig profesjonell tannlege. Hun forklarer alt hun ser på røntgen og alt hun gjør, gir gode råd og anbefalinger, spør hele tiden hvordan pasienten har det, er meget lett på hånden. En juvel for oss pasienter. Om prisnivået i fremtiden blir konkurransedyktig kommer jeg takket være Martine til å fortsette som kunde hos Christiania Tannlegesenter, så jeg gir de en sjanse til til tross for at jeg er meget fornøyd med den nye tannlegen jeg begynte å bruke

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Hun er en utmerket og profesjonell tannlege. Veldig hyggelig og spurte hvordan det gikk underveis. Hun var også veldig informativ om hva hun så på røntgenbildene noe som gjorde det hele til en informativ tannlegetime, i tillegg til at jeg fikk rene tenner.

Finnes ikke bedre tannlege!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Hadde i dag en rotfylling hos Christiana Tannlegesenter. Tannlegen var Martine som gjorde en utmerket jobb med å få meg til å føle meg vell selv all ubehag. Martine er det jeg kaller en godhjerta tannlege som gjør det aller beste for sine pasienter. Anbefales!!

Meget bra og positiv overrasket

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Som ny besøkende på Christiania Tannlegesenter og etter første møtet med Martine, må jeg si at dette var trolig den beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt. Proft, sympatisk, raskt, nøye og tillitsfullt. Positivt overrasket over regningen også. Anbefaler 100%