Mahsa Rashidi

Fornebu Tannlegesenter

Autorisasjon (2016)

Fornebu Tannlegesenter Telefonnummer67 21 08 0867 21 08 ...
Martin Linges vei 25 1364 Fornebu
Mahsa Rashidi er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Mahsa Rashidi

Tryggeste og fineste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Jeg har hatt mange tannleger i mitt liv.
Jeg knakk fortannen min da jeg 9 år, og det har vært masse trøbbel med den senere. Jeg har rotfylt tre ganger, og hatt mye problemer med denne fortannen. Jeg har ikke bare vært heldig med tannlegene mine opp igjennom, noe som har ført til ekstrem tannlegeskrekk. Jeg har hatt problemer med denne tannen uten å ville dratt til tannlegen, fordi jeg er redd. Da jeg flyttet til Oslo lette jeg overalt etter en tannlege som fikk meg til å slappe av og som forsto meg.
Jeg hadde nesten gitt opp, før jeg møtte Mahsa. Hu er helt fantastisk, og veldig dyktig. Både i det praktiske arbeidet, men også med det psykologiske, noe som er veldig viktig for meg.
Jeg dro til hu for en prat, og trodde ikke jeg skulle tørre mer enn det, men gikk der ifra med to visdomstenner mindre. Jeg har hørt fæle historier om tekking av visdomstenner, men Mahsa gjorde det til en drøm, og jeg hadde aldri trodd det var mulig at jeg skulle gjøre dette uten narkose i mitt liv.
Hun har faktisk fått meg til å miste litt av skrekken min, og jeg skal ikke dra noe annet sted med tennene mine enn til Mahsa. Jeg anbefaler hun i stor grad til alle, og spesielt litt til de som ikke er så glad i tannlegen og kvier seg for å dra til tannlegen.

Dyktig og super tannlege!

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Effektiv, behagelig, trygg og hyggelig. Gjorde bra jobb både med rens og trekking av visdomstann. Bryr seg. Fine lokaler, rent og lett tilgjengelig. Beste tannlegen jeg har hatt!

Forståelsesfull tannlege

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Hadde fryktelig tannverk en helg, søkte på nettet etter tannleger som hadde åpent og som hadde fokus på tannlegeskrekk. Fant Fornebu Tannlegesenter og tannlege Mahsa Rashidi. Fikk god behandling. Hun er nøye, snill, omtenksom og rask. Så nå har jeg fortsatt å gå til henne. Tannlegeassistentene er også omsorgsfulle og hyggelige. Hvis du har tannlegeskrekk, gå til henne, og du vil bli godt ivaretatt :-)

Vennlig og kompetent

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Etter en fallulykke, der både leppe og tenner ble skadet, ble jeg tatt i mot av Mahsa for øyeblikkelig hjelp. Både undersøkelse, behandling og oppfølging har vært den aller beste. Hun kan absolutt anbefales, og gjerne til folk med tannlegeskrekk, som meg selv.

Norges beste tannlege

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Har du tannlegeskrekk og sterk tannpine?
Jeg har ikke vært hos tannlege på 27 år.
Sjekket omtaler og fant Mahsa Rashidi v/Fornebu Tannlegesenter.
Jeg fikk voldsom tannverk midt i fellesferien, ringte og fikk time umiddelbart. Etter 3 turer til Mahsa og hennes team og kun en halvtimes tid i tannlegestolen hver gang, var en rotfylling med krone, en visdomstann trukket, og et par vanlige fyllinger i orden. Mahsa la også på og ''sparklet opp et par tannhalser'' som nå skinner som hvit elfenbein.
Tanngarden er blitt som ny!!
Jeg som trodde at turen til tannlegen ville ende opp med at her er det ingenting å gjøre, trekk alt og få gebiss.
Mahsa Rashidi og hennes team er svært behagelige, svært effektive, fantastisk flinke og behandlingene forløp uten en eneste antydning til smerter. Hun satte et par sprøyter ved start på hver behandling.
Etter endt behandling fikk jeg grei beskjed om at nå tar vi jevnlige tannlegebesøk hvert år, og ikke etter et kvart århundre.... og det blir nesten bare gøy.

Med hilsen en svært fornøyd tannlegepasient.
Flere har bemerket hvor hele og hvite tennene mine er blitt.
Jeg vil på det aller sterkeste anbefale Mahsa Rashidi som tannlege.

Med vennlig hilsen