Mahsa Rashidi

Fornebu Tannlegesenter

Autorisasjon (2016)

Fornebu Tannlegesenter Telefonnummer67 21 08 0867 21 08 ...
Martin Linges vei 25 1364 Fornebu
Mahsa Rashidi er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Mahsa Rashidi

Hun gjør jobben sin veldig bra

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Hun gjør jobben sin veldig bra.
Jeg føler meg godt informert og behandlet.
Måten hun omgå med pasientene sine mens hun jobber som tannlege har i tillegg en beroligende effekt på dem , synes jeg.

Beste tannlegen jeg har hatt siden jeg var 8år!

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Har ekstremt tannlegeskrekk, men Mahsa var ekstremt dyktig og fikk meg til å føle meg rolig og komfortabel! Veldig beroligende og søt dame, anbefaler henne på det sterkeste! 🥰

Dyktigste og beste smertefrie tannlegen

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Jeg har slitet med mye tannplager og tannlegeskrekk i mange år, alt dette endret seg når jeg kom til denne flotte tannlegen. Hun forsto min sitvasjon og gjorde sitt beste for og ta hensyn til min skrekk, det fungerte for den er borte. I tillegg er hun en veldig dyktig tannlege, vil påstå den dyktigste, ikke bare på smerte men generelt. Har alltid tatt meg i mot ved smerte raskt, og hun gjør ikke ting midlertidig men tenker langsiktig. Jeg anbefaler absolutt Mahsa, viss du vil komme til en dyktig tannlege som også lytter og gjør en utmerket jobb! Jeg gikk fra og gå med konstant smerter til og være smertefri, er utrolig takknemlig for og ha en tannlege som henne!
ps må legge til at jeg syns bedøvelse sprøyten er veldig vond, og hennes stikk merker man nesten ikke.

Håper andre med tannlege skrekk leser dette, og bestiller time hos henne, for er helt sikker på at du ikke vil angre.
Jeg kan endelig smile stolt med åpen munn, takket være hennes jobb.

Svært flink og innsiktsfull tannlege

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Ved behov for implantat, var jeg så heldig at jeg kom til denne fantastiske tannlegen. Hvis jeg skal fremheve noe særskilt, så må det være at hun forklarer på en forståelig måte over hvilke behandling som gis. Hun har også forståelse av pasientens situasjon. Selv har store problemer med brekningsrefleks i forbindelse med rtg, men hun har alltid funnet løsninger for dette. Totalinntrykket av henne er svært bra. I første setning omtalte jeg henne som en fantastisk tannlege (det er ikke teknisk mulig å understreke noe her), så grunnet manglende muligheter for understrekning jeg må bare gjenta meg selv nok en gang at hun er fantastisk. Anbefaler til alle grupper pas og behandlinger!

Den aller beste tannlegen

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Mine første møter med klinikken begynte da jeg måtte fjerne alle visdomstennene. Med tannlegeskrekk forventet jeg at dette skulle bli en grusom opplevelse, men takket være Masha gikk det som en drøm. Har hatt skrekken i flere år, men etter dette kommer jeg gjerne tilbake. Det er som å møte en gammel venn, og hun tar seg virkelig tid til å gjøre deg komfortabel. Hun er ekstremt effektiv, nøye og flink! Hun gir også gode råd, og jeg føler meg helt trygg. Vil aldri gå til en annen tannlege igjen.