Mahsa Rashidi

Fornebu Tannlegesenter

2016

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Fornebu Tannlegesenter Priser mangler

Fornebu Tannlegesenter Telefonnummer67 21 08 0867 21 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Martin Linges vei 25 1364 Fornebu
Mahsa Rashidi er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Mahsa Rashidi

Svært fornøyd

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Dyktig, lugn og kompetent. Naturlig og empatisk væremåte. Hun anbefales veldig ved tannlegeskrekk :)

Den beste tannlegen

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Mahsa, Jeg var super fornøyd med absolutt alt på klinikken, og fantastisk service. Imponert over servicen. Hun er veldig hjelpesom. Jeg er utrolig glad at jeg har hatt henne fra dag 1. Komme gjerne tilbake.
Hilsen

Trygt og effektivt

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Veldig fornøyd med mitt besøk her. Pris ble oppgitt på forhånd, behandlingen var effektiv, men jeg følte samtidig at tannlegen ikke stresset. Tannlegen beroliget på en god måte og viste og forklarte om jeg ønsket dette. Litt vanskelig å finne frem, men følg skiltene.

Meget profesjonell tannlege

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Jeg har valgt å gå til denne Mahsa en håndfull ganger da jeg fra dag èn har opplevd å bli godt ivaretatt. Jeg opplever denne tannlegen som meget profesjonell, fleksibel, en som bryr seg om pasienten sin, og følger opp i etterkant. Jeg har alltid blitt ivaretatt om jeg så kun har hatt sjekk og rens, til å trekke visdomstanna mi. Da jeg trakk visdomstanna ble dette gjort smertefritt, og hun var skånsom og beroligende hele veien. Jeg vil absolutt anbefale denne tannlegen!

Dyktig tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

En veldig dyktig tannlege. Følte meg trygg som pasient. Fikk gode forklaringer hele veien, som var betryggende.