Mahsa Rashidi

Bærum Tannhelse

Autorisasjon (2016)

Bærum Tannhelse Telefonnummer67 80 00 0867 80 00 ...
Skollerudveien 11 1353 Bærums Verk
Mahsa Rashidi er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Mahsa Rashidi

Beste tannlegen

Klinikk: Bærum Tannhelse Skrevet

Har aldri følt meg så trygg og godt ivaretatt hos en tannlege før. Hun er veldig grundig, dyktig og hyggelig.

En svært dyktig tannlege jeg vil absolutt tilbake til

Klinikk: Bærum Tannhelse Skrevet

Pga tannlegeskrekk hadde jeg ikke vært hos tannlegen på 4 år. Når jeg endelig fant veien til en for vanlig sjekk idag, fant vi ut at jeg har 4 hull og en gammel fylling som måtte fjernes/repareres.

Jeg ble umiddelbart uroliget, men tannlegen Mahsa forsikret meg at vi kunne ta det i det tempoet som jeg ønsket. Basert på tilstanden satt hun en plan som jeg kunne følge som jeg ønsket.
1 gammel fylling ble fjernet /reparert i tillegg til 2 nye fyllinger og jeg satt med den følelsen at dette må ha vært den beste tannlegeopplevelsen jeg noen gang hadde hatt!
behandlingen var smertefritt og tannlegen fremstod som svært dyktig og tillitsfult.

Helt topp tannlege. Anbefales på det varmeste.

Klinikk: Bærum Tannhelse Skrevet

En imøtekommende og beroligende tannlege som får meg til å føle meg sett og forstått. Hun lytter til meg som pasient, tar seg tid til å svare på spørsmål, virker profesjonell og følger meg opp etter behandlig.
Så, jeg kjører gledelig over en time for å komme til henne.

Høflig og tillitsvekkende

Klinikk: Bærum Tannhelse Skrevet

Jeg ble møtt med et smil og følte meg ivaretatt. Tannlegen var flink til å forklare underveis samt dobbelsjekke om jeg følte meg trygg, komfortabel og smertefri. Anbefaler på det sterkeste.

Tannlegeangsten er nå borte

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Jeg har slitt med tannlegeangst over flere år. Gått til spesialklinikk og fikset tenner i narkose i det kommunale. For meg har det tidligere vært vanskelig å besøke tannlegen. Mitt første besøk hos Mahsa jeg var nervøs og fortsatt hadde angst. Det fortalte jeg henne og hun var rolig og sa at det trengte jeg ikke. Hun har vært rolig med meg, er god til å forklare hva hun gjør og gjør at jeg slapper av i timene. Etter å ha vært hos henne en stund er jeg ikke lenger redd for å gå til tannlegen. Tvert i mot har det blitt en positiv og gøy opplevelse. Jeg kommer til å fortsette å gå til hennne!