Mahsa Rashidi

Fornebu Tannlegesenter

Autorisasjon (2016)

Fornebu Tannlegesenter Priser mangler

Fornebu Tannlegesenter Telefonnummer67 21 08 0867 21 08 ...
Martin Linges vei 25 1364 Fornebu
Mahsa Rashidi er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Mahsa Rashidi

Vennlig og kompetent

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Etter en fallulykke, der både leppe og tenner ble skadet, ble jeg tatt i mot av Mahsa for øyeblikkelig hjelp. Både undersøkelse, behandling og oppfølging har vært den aller beste. Hun kan absolutt anbefales, og gjerne til folk med tannlegeskrekk, som meg selv.

Norges beste tannlege

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Har du tannlegeskrekk og sterk tannpine?
Jeg har ikke vært hos tannlege på 27 år.
Sjekket omtaler og fant Mahsa Rashidi v/Fornebu Tannlegesenter.
Jeg fikk voldsom tannverk midt i fellesferien, ringte og fikk time umiddelbart. Etter 3 turer til Mahsa og hennes team og kun en halvtimes tid i tannlegestolen hver gang, var en rotfylling med krone, en visdomstann trukket, og et par vanlige fyllinger i orden. Mahsa la også på og ''sparklet opp et par tannhalser'' som nå skinner som hvit elfenbein.
Tanngarden er blitt som ny!!
Jeg som trodde at turen til tannlegen ville ende opp med at her er det ingenting å gjøre, trekk alt og få gebiss.
Mahsa Rashidi og hennes team er svært behagelige, svært effektive, fantastisk flinke og behandlingene forløp uten en eneste antydning til smerter. Hun satte et par sprøyter ved start på hver behandling.
Etter endt behandling fikk jeg grei beskjed om at nå tar vi jevnlige tannlegebesøk hvert år, og ikke etter et kvart århundre.... og det blir nesten bare gøy.

Med hilsen en svært fornøyd tannlegepasient.
Flere har bemerket hvor hele og hvite tennene mine er blitt.
Jeg vil på det aller sterkeste anbefale Mahsa Rashidi som tannlege.

Med vennlig hilsen

Den beste tannlegen

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Veldig hyggelig, profesjonell og dyktig tannlegen. Likte henne fra første inntrykk. Mahsa har stort fokus på kvalitet og har gitt meg den beste opplevelsen hittil. Anbefales på den sterkeste.

Superflink tannlege

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Kjempehyggelig tannlege som tar seg god tid å forklare og gir gode råd for å bevare min tannhelse. Anbefaler.Hyggelig atmosfære og kjempe god service.

Svært fornøyd

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Dyktig, lugn og kompetent. Naturlig og empatisk væremåte. Hun anbefales veldig ved tannlegeskrekk :)