Mahsa Rashidi

Autorisasjon (2016)

Bærum Tannhelse Telefonnummer67 80 00 0867 80 00 ...
Skollerudveien 11 1353 Bærums Verk
Mahsa Rashidi er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Mahsa Rashidi

Erfaren, nøye og dyktig

Klinikk: Bærum Tannhelse Skrevet

Tannlegen min er på permisjon og jeg ble anbefalt Mahsa av kona. Hun er effektiv, nøye og dyktig i faget sitt.

Tannlegekontoret virker å være oppdatert på utstyr og teknologi.

Meget fornøyd!

Klinikk: Bærum Tannhelse Skrevet

Jeg har vært hos Bærum Tannhelse flere ganger, og jeg er fornøyd hver gang jeg er hos tannlege Mahsa. Hun møter deg med smil, og du føler deg trygg under hele behandlingen. Jeg har 100% tillit til Bærum Tannhelse! Jeg anbefaler både familie og venner om tannlege Mahsa. Du får mye for pengene. Rene lokaler, og utrolig høflige og profesjonelle ansatte. Anbefales 100%.

Mahsa beste verdens tannlege!

Klinikk: Bærum Tannhelse Skrevet

Meget hyggelig personalet og leger som er serviceinnstilt! Lytter til dine behov og ønsker. Veldig fornøyd😀

Beste tannlegen

Klinikk: Bærum Tannhelse Skrevet

Etter flere besøk hos Mahsa, blant annet for å trekke/kirurgisk operere bort visdomstenner, kan jeg trygt anbefale henne på det sterkeste! Hun har en veldig betryggende og beroligende tilstedeværelse som gjør hele tannlegebesøket veldig komfortabelt, og man kan alltid vite at man vil få den beste servicen og det beste resultatet :)

10/10 🥰

Klinikk: Bærum Tannhelse Skrevet

Jeg fikk nylig behandling på Bærum Tannhelse, da jeg måtte trekke en visdomstann som hadde plaget meg lenge. Har utsatt besøk til tannlege, da jeg har en smule tannlegeskrekk.

I dét jeg ankom klinikken, følte jeg en ro over meg med én gang. En så fin og varm atmosfære, ikke minst rent, friskt og med moderne utstyr.

Nå til det viktigste: behandlingen jeg fikk av Mahsa, var både beroligende og smertefri. En kvinne med en trygg og varm sjel, stor omsorg for mennesker og god kunnskap i det hun driver med.

Jeg skal tilbake dit og anbefaler alle andre å gjøre det samme ☺️