Mahsa Rashidi

Fornebu Tannlegesenter

Autorisasjon (2016)

Fornebu Tannlegesenter Telefonnummer67 21 08 0867 21 08 ...
Martin Linges vei 25 1364 Fornebu
Mahsa Rashidi er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Mahsa Rashidi

Den aller beste tannlegen

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Mine første møter med klinikken begynte da jeg måtte fjerne alle visdomstennene. Med tannlegeskrekk forventet jeg at dette skulle bli en grusom opplevelse, men takket være Masha gikk det som en drøm. Har hatt skrekken i flere år, men etter dette kommer jeg gjerne tilbake. Det er som å møte en gammel venn, og hun tar seg virkelig tid til å gjøre deg komfortabel. Hun er ekstremt effektiv, nøye og flink! Hun gir også gode råd, og jeg føler meg helt trygg. Vil aldri gå til en annen tannlege igjen.

Bästa tandläkaren jeg haft

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Har inte vart hos tandläkaren på många år, kom in med akut tandvärk. Mahsa tog sig tiden, förklarade steg för steg vad som behövde göras. Hon va väldigt professionell, noggrann och detaljerad, samtidigt som hon jobbade snabbt. Rekommenderas starkt!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med behandlingen jeg fikk av Mahsa. Hun er utrolig hyggelig, beroligende, og profesjonell. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt hele tiden, og følte meg ikke stresset i det hele tatt i løpet av besøket!

Qualified dentist

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Dr. Mahsa Rashidi is an excellent dentist. She took the time to explain every procedure she was doing. Even though I was nervous, she took time to make me comfortable and procedure was well done. Dr. Mahsa was very supportive, . She is a professional and has a naturally lovely personality. I would recommend Dr. Mahsa to everyone. She is the best dentist I have ever had.Thank you Dr. Mahsa for the great experience and quality work you have done on my teeth.

Utrolig dyktig tannlege

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Mahsa er den beste tannlegen jeg har vært borti gjennom mange år med søk etter en flink og dyktig tannlege.
Mahsa er uten tvil den beste jeg har kommet borti, hun er både rask og effektiv, men gir deg en detaljert forklaring på dine tenner og hva som bør gjøres for å få dine tenner friskere under behandlingen / undersøkelsen.
Hun tar seg god tid for dine behov, og om noe er ubehagelig for deg, så løser hun det på en annen måte.
Anbefales på det sterkeste.