Eirik Husby

Eirik Husby er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Eirik Husby

Superdyktig tannlege

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Anbefaler Eirik på det sterkeste! Føler meg så godt ivaretatt som pasient. Eirik tar seg god tid med å forklare hva som skjer under behandlingen.

Tannlegekontoret er også fint, rolig, rent, og det er hyggelige og imøtekommende folk som jobber der.

Helt topp

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Føyer meg til alt det som står i de andre anmeldelsene! Hyggelig, flink og proff på alle vis.

En drøm for de med tannlegeskrekk vil jeg tro.

Dyktig og imøtekommende

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Eirik er utrolig hyggelig og imøtekommende, og det oppleves trygt å sitte i stolen hos han. Han forklarer alt nøye, og svarer godt på alle spørsmål man måtte ha. Tar seg god tid og ser mennesket i pasientstolen.

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Eirik er utrolig dyktig og får meg til å føle meg trygg i tannlegestolen. Han er nøye, forklarer, og en veldig behagelig væremåte.

Anbefales virkelig !!

Fantastisk dyktig og nøye

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Aldri hatt en SÅ god tannlege før.

Eirik Huseby er dyktig, trygg, nøye og tar seg tid uansett situasjon - utrolig tålmodig. Her er absolutt ingenting skambelagt, flaut eller dumt å ta opp eller spørre om. Eirik har alltid gode svar og forklaringen og utøver fantastisk arbeid. Her er du trygg med alt det måtte være.

I tillegg er tannlegekontoret alltid pent, lyst og romslig med veldig hyggelig personale.

Anbefales på det varmeste!