Tannlegene i Bogstadveien 51

Bogstadveien 51 0366 Oslo
Tannlegene i Bogstadveien 51 holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene i Bogstadveien 51

Fantastisk

Tannlege: Zahra Armingohar Skrevet

Utrolig kompetent, profesjonell, intelligent og snill. God på å lese pasienten, ta hensyn osv uten pjatt og dilldall. Et unikum.

Flink tannlege!

Tannlege: Eirik Husby Skrevet

Veldig dyktig, grundig og flink til å ta seg tid til å forklare. Imøtekommende og høffelig fyr. Aldri hatt en sånn opplevelse på et tannlegekontor før.
Anbefales!

Gleder meg alltid til å komme hit!

Tannlege: Thi Tuyet Mai Nguyen Skrevet

Mai er en utrolig dyktig og hyggelig tannlege. Hun ser deg og tar seg tid til å gjøre en grundig jobb med tennene dine. Hun kommer også med gode tips til hvordan du selv kan ta bedre vare på tennene. Det oppleves som at hun tenker "langsiktig" på din tannhelse og deg som kunde. Har også raskt fått time de gangene jeg har trengt det.

Anbefaler absolutt å gå til henne :)

Sympatisk og dyktig

Tannlege: Zahra Armingohar Skrevet

Jeg har gått årlig til Zahra Armingohar siden 2010 og har bare hatt gode opplevelser. Hun kan trygt anbefales.

Dyktig, effektiv og grundig.

Tannlege: Else Kristine Breivik Hals Skrevet

Opererte ut en visdomstann, noe jeg ikke så fram til. Dr Hals og assistenten gjorde opplevelsen så bra de kunne. Effektiv smertelindring, samt flinke til å informere underveis. Behandlingen gikk fortere enn jeg hadde regnet med. Dr Hals er både faglig dyktig og lyttende til sine pasienter.