Tannlegene i Bogstadveien 51

Telefonnummer22 46 42 8922 46 42 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bogstadveien 51 0366 Oslo
Tannlegene i Bogstadveien 51 holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlegene i Bogstadveien 51

Dyktig, effektiv og grundig.

Tannlege: Else Kristine Breivik Hals Skrevet

Opererte ut en visdomstann, noe jeg ikke så fram til. Dr Hals og assistenten gjorde opplevelsen så bra de kunne. Effektiv smertelindring, samt flinke til å informere underveis. Behandlingen gikk fortere enn jeg hadde regnet med. Dr Hals er både faglig dyktig og lyttende til sine pasienter.

Trygg, interessert og grundig

Tannlege: Eirik Husby Skrevet

Husby er imøtekommende og personlig fra første øyeblikk. Han gir raskt inntrykk av å være interessert i spørsmålene man stiller, da han ikke bagatelliserer spørsmål og velger å gi grundige svar. Han gir også den trygghetsfølelsen mange pasienter ønsker og trenger hos tannlegen sin, og når han behandler (fotografering, tannrens, fjerning av tannstein) er han nøye. Til slutt gir han gode tips om hvordan den individuelle pasienten best kan opprettholde god tannhygiene.
For øvrig er resten av personale meget hyggelige, behjelpelige og effektive.
Jeg har aldri vært så fornøyd med min tannlege før!

En drøm

Tannlege: Eirik Husby Skrevet

Jeg har aldri vært så begeistret for tannleger, frem til jeg satte med i stolen til Eirik. Han er meget dyktig, forklarer alt han gjør og er generelt en skikkelig hyggelig kar. Har allerede anbefalt han til flere jeg kjenner!

Beste tannlegen

Tannlege: Thi Tuyet Mai Nguyen Skrevet

Jeg har vært hos mange forskjellige tannleger i løpet av mitt liv, men ingen har klart å kurere tannlegeskrekken min. Ikke bare forsvant denne, men jeg gikk derfra med en positiv opplevelse.

Jeg liker at hun er nøye og flink til å si ifra. Forklarte godt og gav gode råd. Godt håndlag og stødig i armen!
Jeg kommer garantert tilbake!

En perle av en tannlege!

Tannlege: Thi Tuyet Mai Nguyen Skrevet

Etter en langvarig tannpine måtte jeg oppsøke en tannlege.
En venninne anbefalte Mai, da jeg lenge har vært plaget av tannlegeskrekk.
Det var en svært varsom og hensynsfull tannlege jeg møtte, og jeg var overrasket over hvor beroligende hun fikk meg til å føle.
Hun var svært flink til å spørre om jeg hadde det vondt under hele prosessen og tok korte pauser da hun merket at jeg var anspent innimellom.
Mai er en perle av en tannlege som har fått meg til å se et helt annet syn på tannlege etter å ha vært hos henne!