Tannlegene i Bogstadveien 51

Bogstadveien 51 0366 Oslo
Tannlegene i Bogstadveien 51 holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene i Bogstadveien 51

Svært dyktig og kompetent tannlege

Tannlege: Zahra Armingohar Skrevet

Jeg har brukt Zahra som tannlege i flere år og er svært fornøyd. Min siste behandling var å gjenoppbygge deler av tannfasaden på fortennene mine, da de har permanente syreskader. Jeg vurderte først skallfasetter, men ble anbefalt av Zahra å gjenoppbygge tennene med kompositt i første omgang. Jeg ble meget fornøyd med resultatet, og kan endelig smile pent igjen. Zahra kan varmt anbefales.

Super tannlege, kurerer skrekk!

Tannlege: Kari Bergman Husby Skrevet

Har gått til Kari i nærmere 15 år, og bytter ikke før jeg må.
Hun forklarer, er rolig og behagelig. Sjekker om du har krav på refusjon og dokumenterer. Føler meg trygg i tannlegestolen hennes. Begynte hos henne som student, med tannlegeskrekk. Nå går hele den voksne husstanden til henne. Anbefales!

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Eirik Husby Skrevet

Eirik er utrolig dyktig og får meg til å føle meg trygg i tannlegestolen. Han er nøye, forklarer, og en veldig behagelig væremåte.

Anbefales virkelig !!

Fantastisk dyktig og nøye

Tannlege: Eirik Husby Skrevet

Aldri hatt en SÅ god tannlege før.

Eirik Huseby er dyktig, trygg, nøye og tar seg tid uansett situasjon - utrolig tålmodig. Her er absolutt ingenting skambelagt, flaut eller dumt å ta opp eller spørre om. Eirik har alltid gode svar og forklaringen og utøver fantastisk arbeid. Her er du trygg med alt det måtte være.

I tillegg er tannlegekontoret alltid pent, lyst og romslig med veldig hyggelig personale.

Anbefales på det varmeste!

En helt fantastisk bra tannlege

Tannlege: Thi Tuyet Mai Nguyen Skrevet

Dette er en tannlege jeg anbefaler alle å gå til! Jeg hadde ikke vært hos tannlege på flere år, og har tannlegeskrekk. Hos Mai fikk jeg super behandling. Hun er omsorgsfull, oppmerksom, og skånsom i behandlingen hun gir. Aldri før har jeg fått så god behandling hos en tannlege. Henne vil jeg benytte så lenge hun holder på!