Nino Buonocunto

Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt, Oslo Tannhelsepraksis

Autorisasjon (2017)

Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt Prisliste
Oslo Tannhelsepraksis Priser mangler

Oslo Tannhelsepraksis Telefonnummer22 60 20 6022 60 20 ...
Professor Dahls gate 3 0355 Oslo
Nino Buonocunto er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Nino Buonocunto

Fra tannlege skrekk, til kurering

Klinikk: Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Nino er en veldig behagelig person. Tar seg tid til å forklare alt han skal gjøre. Ingen smerter eller ukomfortabelheter. Effektiv og flink.
Jeg har utsatt å gå til tannlegen i mange år. Med Nino er det ingen smerter eller ukomfortabelheter. Trukket to visdomstenner og borret to store hull. Ingen problem.

Kjempe hyggelige og dyktige folk

Klinikk: Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Hit kommer jeg til å fortsette å gå.
Veldig flinke til å fortelle hva som skjer,og hva de vil gjøre.
Har du tannlege skrekk så gå hit.Dette er bra🎉👍🎉👍

Nino anbefales på det sterkeste

Klinikk: Oslo Tannhelsepraksis Skrevet

Jeg har vært pasient hos Nino i snart ett år. Jeg er godt voksen og Nino er den beste tannlegen jeg har vært hos. Han er faglig meget dyktig og vet hva som trengs å gjøres. Har periodontitt og han både renset, trakk tenner og opererte pga denne diagnosen. Ingen smerter under behandlingene. Gir god oppfølging og du føler deg veldig absolutt ivaretatt som pasient hos han. Han går gjennom behandlingen trinn for trinn samt priser, slik at du ikke får noen overraskelser i ettertid. Veldig betryggende. Får også bedøvelse så du kjenner ingenting når han trekker jeksler/behandler. Jeg er strålende fornøyd med resultatet og kommer til å fortsette her hos Nino. Han er dyktig, blid, rolig og behagelig. Hvis du har tannlegeskrekk er Nino tannlegen å gå til. En proff tannlege jeg anbefaler på det sterkeste! Assistentene er alltid vennlige og dyktige og kontoret er nytt, rent og pent. Her vil jeg absolutt fortsette å gå. Tusen takk - Hilsen meget fornøyd pasient

Veldig profesjonell og smertefri behandling

Klinikk: Oslo Tannhelsepraksis Skrevet

Kom til ekstraksjon (å fjerne) av to tenner i forbindelse med tannregulering. Det var kort ventetid, hyggelig service og behandlingen ble utført på en profesjonell måte.

Veldig gode behandlinger

Klinikk: Oslo Tannhelsepraksis Skrevet

Det har vært en svært hyggelig opplevelse å trekke tenner hos Nino. Han er presis, effektiv og jeg følte meg veldig trygg under de ulike behandlingene.