Leila Daria Walizadeh

Autorisasjon (2017)

Sinsen Tannhelse Telefonnummer22 15 07 3522 15 07 ...
Sinsenterrassen 9 0574 Oslo
Leila Daria Walizadeh er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Leila Daria Walizadeh

hyggelig og flink

Klinikk: Sinsen Tannhelse Skrevet

Har opp gjennom årene gått til billigste tannlegene jeg har funnet, det har medført en del dårlige fyllinger og plager med tennene. Fikk ordnet opp i alt hos Leila.
Tidligere tannleger har anbefalt å trekke ut visdomstennene men hun anbefalte bare å la dem være, siden de foreløpig ikke fører til noen infeksjoner eller andre problemer i tannkjøttet/tennene.
Veldig hyggelig og imøtekommende tannlege som kan anbefales.

Beste tannlegen ever!

Klinikk: TannlegeTeam Ensjø Skrevet

Laila er en fantastisk tannlege, hun er forsiktig, nøye og super flink. Tenner er det hun kan, ingen tvil. Proff på høyt nivå! Hun har en beroligende atferd, som gjør det komfortabelt å gå til tannlegen. Hun anbefales på det sterkeste!

Behagelig tannlege

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Som veldig mange er jeg litt nervøs når jeg skal til tannlegen. Leila tar seg god tid, og tar pauser når det er behov for det. Hun snakker deg gjennom behandlingen og forklarer hva hun gjør og hvorfor på en forståelig måte. Hun får deg til å føle deg trygg og godt ivaretatt. Anbefaler Leila på det sterkeste.

Veldig bra!!

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Jeg har ekstrem tannlegeskrekk. I tillegg har jeg store problemer med både tenner og tannkjøttet. Jeg har nå startet en behandling av hele munnen min her, og allerede har det skjedd store forandringer, som hjelper på smilet og ubehag i munnen.

Med tanke på tannlegeskrekk, så føler jeg meg trygg her. Det har tatt meg mange år å finne noen jeg klarer å stole på. Her blir jeg godt opplyst om hva som skal skje og hvordan. Detaljer som originalfarger på utstyr og lukt i lokalet er også annerledes, noe jeg merker virker veldig beroligende på meg.

Leila er veldig rolig med pasienten, hun følger med på hvordan du har det gjennom hele behandlingen. Arbeidet på tennene i munnen er solid og veldig pent utført.
Sitter igjen med en veldig god opplevelse.

Den beste tannlegen

Klinikk: Galleri Oslo Klinikken Skrevet

Jeg hadde tannlegeskrekk men etter å ha vært hos Laila så har jeg ikke det mer. Hun hører på deg hvis du har vondt stopper henne. Hun gir den bedøvelsen man trenger jeg trenger ikke å være redd for å få vondt. Er så utrolig glad for å ha henne som min tannlege.