Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Kurda Mirza

Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Om

Kurda Mirza er utdannet tannlege fra Universitetet i Bergen. Hun har flere års erfaring og har startet Nittedal Tannlegesenter fra bunnen. Hun er eier og daglig leder av klinikken.

Kurda er kjent for å jobbe mye og stå på for sine pasienter. Hun brenner for at pasienter skal gå smilende ut etter endt besøk, og for at ansatte skal ha en trivelig arbeidsplass.

Kurda er også utdannet i odontofobi og tilbyr lystgassbehandling til sine pasienter. Hun kan også tilby medisinsk og kosmetisk behandling med botox.

Autorisasjon (2017)

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Kurda Mirza er tannlege i Nittedal

Siste vurderinger av Kurda Mirza

Beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Kurda er 100% der for pasienten og bruker tiden godt. Hun er tilstede, dyktig, informere deg om skader, hva hun skal gjøre og veien videre.

Jeg har aldri vært glad i tannlegebesøk og det er heller ikke min favoritt den dag idag, men Dr.Kurda gjør det langt enklere for de med tannlegeskrekk.

Anbefaler henne gang på gang til alle jeg kjenner.

Hilsen Fotografen

Veldig flink lege, Kurda

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Viste seg at jeg kanskje har ekstremt legeskrekk når jeg ligger under stolen skalv som en unge,og skal bli trukket to visdomstenner av Kurda. Men hun var veldig flink og sjekket meg heletiden og spør om jeg har det bra. Hele prosessen gikk veldig bra og jeg fikk tydelig pleieråd om hva jeg skulle gjøre hjemme etter. Følte under hele besøket at jeg ble godt tatt vare på. da jeg kom på døra til jeg skulle gå ut igjen.
Meget hyggelig ansatter der, flinke og renslig i lokal. Har anbefalt familier og venner om å dra hit.

Beste tannlegen

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Jeg måtte trekke 3 visdomstenner og var livredd. Kurda var utrolig hensynsfull og profesjonell. Hun forklarte og veiledet meg gjennom det hele og fikk meg til føle meg avslappet og tatt godt hånd om. Anbefaler henne på det sterkeste!

Fantastisk hjelp

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Beste tannlegebesøket jeg noen gang har hatt. Før jeg kom til Kurda, hadde jeg ekstrem tannlegeskrekk - nå har jeg ikke det lenger. Kurda og laget hennes fremstår som veldig proffe, og de er utrolig dyktige i jobben de gjør. Kommer man til Nittedal tannlegesenter, er man helt klart i trygge hender.

Beste tannlegen jeg noen gang har besøkt!

Behagelig og Dyktig Tannlege

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Etter å ha slitt en del med tannleger fant jeg endelig Nittedal Tannlegesenter.
Meget profesjonelle ansatte fra tannlege Kurda og hennes kollegaer. Top moderne lokaler og utstyr, noe som gjorde behandlingen bedre enn forventet.
Dette blir min nye faste tannlege fremmover.
Takk for god hjelp