Kurda Mirza

Nittedal Tannlegesenter

Autorisasjon (2017)

Nittedal Tannlegesenter Telefonnummer67 07 77 7767 07 77 ...
Mattias Skytters vei 1482 Nittedal
Kurda Mirza er tannlege i Nittedal

Siste vurderinger av Kurda Mirza

Ingen over - ingen ved siden!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

På grunn av en tannkjøttsykdom begynte tennene i overkjeven å løsne. Det var jo ikke bra i det hele tatt.
Gikk med dette i noen år før jeg tok mot til meg og bestilte time hos Nydalen tannklinikk. Kom til Kurdistan, kalt Kurde.
Undersøkelsen, behandlingen og alt hun gjorde, gjorde meg trygg (om det var noen som opplevde smerte var det nok hun da jeg bet henne tre ganger, bedøvet som jeg var) Unnskyld for det! Fikk så god behandling og følte meg ivaretatt på alle måter, både menneskelig og ikke minst når det kom til resultatet👍🏼
Dyktig tannlege og varm person. Takk til Kurde😄

Jeg skal aldri bruke noen annen enn Kurda

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Etter et lite uhell på el-sparkesykkel i noe bedugget tilstand befant jeg meg selv med en fortann mindre. Heldigvis hadde jeg tannskadeforsikring. Dagen etter traff jeg tannlegen i mitt liv, Kurda. For makan til empati, varme, kunnskap, kundebehandling skal du faktisk lete lenge etter. Jeg har blitt fulgt opp, passet på og fått råd langt utover det en normalt kan forvente av en tannlege. Det har riktignok vært noen fartsdumper hva gjelder administrasjon og tilbakeføring der jeg har overbetalt, men det kan ikke holdes over Kurdas hode.
Dersom du er så heldig å få Kurda som tannlege kommer du aldri til å angre. Jeg tar faktisk av meg hatten.

Ingen over, ingen ved siden

Klinikk: Kløfta Tannhelsesenter Skrevet

Har opp gjennom årene vært hos mange tannleger og må si at Kurdistan Mirza er den ubestridt beste. Hun er faglig meget dyktig,du får vite alt du trenger om din tillstand og hva hun ser for seg at bør gjøres.
Som menneske er hun forståelsesfull og omtenksom,hensynsfull med et hjerte stort som en basketball.
Jeg vil på det varmeste anbefale henne!

Fantastisk - nydelig opplevelse for ei som er livredd

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Fantastisk tannlege. Hun kom til og med ut å hilste på meg før timen da hun var klar over at jeg var redd. Hun var opptatt av meg og hvorfor jeg var redd, hva som hjalp og ikke. Helt fantastisk opplevelse!

Heller aldri hatt en så nøye tannsjekk i mitt liv! Røntgen av alt, til og med røttene! Når jeg som har liten munn ikke fikk til den røntgen holderen i munnen, valgte hun å finne en annen metode - istedenfor å tvinge meg igjennom noe hun så var vondt for meg. OG hun poppa ut mine to siste visdomstenner på under 2 minutter totalt, overhode ikke vondt og leget bortimot perfekt!

Er du redd, hatt en kjip opplevelse eller rett og slett ønsker å bli behandlet riktig og fantastisk - HER ER RIKTIG TANNLEGE FOR DEG!

Akkurat det jeg trengte

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Kurdistan Mirza tok imot meg en lørdag ettermiddag da jeg var på reise i Oslo. En visdomstann verket, jeg trengte hjelp og jeg er engstelig for all type tannbehandling. Med hennes trygge, effektive, empatiske og åpne tilnærming gikk trekking av tann som en lek. Hun ga meg et svært godt inntrykk og fremstod som kunnskapsrik, erfaren, empatisk og veldig god til å skape en lett og trygg atmosfære. Alt hun gjorde ble utført med skånsomhet og sikkerhet. Kan på det varmeste anbefale denne tannlegen.