Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Kurda Mirza

Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Om

Kurda Mirza er utdannet tannlege fra Universitetet i Bergen. Hun har flere års erfaring og har startet Nittedal Tannlegesenter fra bunnen. Hun er eier og daglig leder av klinikken.

Kurda er kjent for å jobbe mye og stå på for sine pasienter. Hun brenner for at pasienter skal gå smilende ut etter endt besøk, og for at ansatte skal ha en trivelig arbeidsplass.

Kurda er også utdannet i odontofobi og tilbyr lystgassbehandling til sine pasienter. Hun kan også tilby medisinsk og kosmetisk behandling med botox.

Autorisasjon (2017)

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Kurda Mirza er tannlege i Nittedal

Siste vurderinger av Kurda Mirza

Bästa tannlege upplevelse!

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Var så himla nöjd med Dr.Kurda från Nittedal Tannlegesenter. Hon är inte bara professionell och kunnig men även mänsklig. Hon tog emot mig och jag kände mig hörd, har lite tannlegeskrek men Dr.Kurda är utbildad inom det. Fick konkret information om Invisalign. Vi började med att undersöka mina tänder för att garantera att de är karies-fri, sedan fick jag en scan av mina tänder via en maskin. därefter tog vi ytterligare bilder för att se ett virtuellt resultat om hur mina tänder kommer att se ut efter slutförd behandling. Så himla nöjd. Personalen och Dr.Kurda är mycket mer än vanlig tannlegesenter ❤️ Rekommenderas för alla som vill ha extraordinär behandling!

Verste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Jeg var hos Nittedal tannlegesenter der fikk jeg time hos Klinikkleder Kurda Mirza.

Type behandling: Tannrens og røntgen.

Jeg opplevde behandlingen som hardhent og uforsiktig. Jeg fortalte om min opplevelse men ble ikke lyttet til, tannlegen var kun opptatt av å forsvare seg selv og var mer interessert i å fortelle om hvor dårlig pasient jeg var. Et veldig uprofesjonelt firma. Styr unna. Kommunikasjonen var også vanskelig pga tannlegens dårlige norsk. Jeg tok kontakt med den øvrige ledelsen, men ble møtt med liten forståelse. Dette er et firma som ikke setter kundene i fokus. Man blir ikke ivaretatt eller trodd på som pasient.

Hold dere unna Nittedal Tannlegesenter.

Norges beste tannlege 🤍

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Jeg har så utrolig mye tannlegeskrekk, men hver gang jeg har time hos Dr. Kurda Mirza så gleder jeg meg! Frykten man pleier å ha til vanlig er ikke der🦷🤓

Jeg anbefaler alle som har tannlegeskrekk eller til og med ikke har. Dra til henne for hos henne vil du få en utrolig god behandling, smertefritt og en fantastisk opplevelse!

Hun er en utrolig god, snill og tålmodig person. Ikke minst verdens beste Tannlege uten tvil😍😍

Meget fornøyd med behandlingen

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Kurda er helt fantastisk tannlege med høy kvalitet av service, kunnskap og behandle med stort hjerte. anbefale sterkt på Nittedal Tannlege senter.

Uten tvil landets beste tannlege!

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Kurda er helt klart en ekspert på sitt felt, og lidenskapen hennes for tannbehandling er tydelig i alt hun gjør. Hennes profesjonalitet, ekspertise og lidenskap for arbeidet hennes er virkelig uten like, og jeg vil anbefale henne til alle som trenger tannpleie. Tannlegekontoret er moderne og renslig, men det som virkelig skilte seg ut var nivået av profesjonalitet og ekspertise demonstrert.

Jeg ble virkelig imponert over graden av omsorg og oppmerksomhet jeg fikk under avtalen. Kurda tok seg tid til å forklare alt for meg og svare på alle spørsmålene mine, noe som ga meg tillit til hennes evner og roet tannlegeskrekken min