Logo for Nittedal Tannlegesenter

Nittedal Tannlegesenter

Logo for Nittedal Tannlegesenter

Om klinikken

Ditt smil - vår glede

Vi har tannlege og tannlegevakt for både barn og voksne. Vår klinikk ligger sentralt, midt i Nittedal sentrum. Hos oss kan du få time på dagen. Vi har åpent alle dager, inklusive helger, kvelder, netter og ferier. Gratis parkering rett utenfor klinikken.

Vi tilbyr de aller fleste behandlinger innen oral helse. Vårt mål er å tilby alle pasienter god tannhelse og en tannlegeopplevelse slik at du går ut fra klinikken med et smil.

Alle våre behandlere er medlem av Den norske tannlegeforening (MNTF). Dette innebærer at du som pasient har en ekstra grunn til å velge en tannlege som er MNTF, siden alle medlemmer er pålagt å følge ekstra lover og regler.

Vi tilbyr bred kompetanse gjennom erfarne tannpleier, allmenntannleger og spesialister.

Vi ønsker nye og eksisterende pasienter velommen.

Nittedal Tannlegesenter holder til i Nittedal

Siste vurderinger av Nittedal Tannlegesenter

En helt egen opplevelse, enastående!

Tannlege: Kurda Mirza Skrevet

Hvis alle tannleger bare hadde vært helften så bra, som hun her er.
Veldig proffessionell og nøye.
En så dyktig og givmild tannlege har jeg aldrig møtt tidligere, hvilken opplevelse! Ikke bare utfører hun ett fantastiskt arbeid, Kurda Mirza er enastående- et besøk her må bare oppleves, man ser fram til neste besøk med et stort smil, og hvem gjør egentligen det.
Rekommenderer starkt. ☺️🙏🏼

Godt tatt i mot når jeg trengte akuttime

Tannlege: Kurda Mirza Skrevet

Har tannlegeskrekk og dårlig tannhelse pga det. I påsken ble tre røtter betente. Jeg våget meg til å ringe Nittedal tannklinikk og er så glad og takknemlig for det. Kurda er profesjonell til fingerspissene og ordnet opp. Jeg ble ivaretatt på beste måte og hun kommuniserte positivt og betryggende under hele inngrepet. Jeg kunne ikke bli ivaretatt på en bedre måte.
Nå ser jeg lysere på å starte på å ordne opp i min dårlige tannhelse.
Nok en gang et varmt takk til Nittedal tannklinikk med Kurda Mirza i spissen.

Bästa tannlege upplevelse!

Tannlege: Kurda Mirza Skrevet

Var så himla nöjd med Dr.Kurda från Nittedal Tannlegesenter. Hon är inte bara professionell och kunnig men även mänsklig. Hon tog emot mig och jag kände mig hörd, har lite tannlegeskrek men Dr.Kurda är utbildad inom det. Fick konkret information om Invisalign. Vi började med att undersöka mina tänder för att garantera att de är karies-fri, sedan fick jag en scan av mina tänder via en maskin. därefter tog vi ytterligare bilder för att se ett virtuellt resultat om hur mina tänder kommer att se ut efter slutförd behandling. Så himla nöjd. Personalen och Dr.Kurda är mycket mer än vanlig tannlegesenter ❤️ Rekommenderas för alla som vill ha extraordinär behandling!

Verste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Kurda Mirza Skrevet

Jeg var hos Nittedal tannlegesenter der fikk jeg time hos Klinikkleder Kurda Mirza.

Type behandling: Tannrens og røntgen.

Jeg opplevde behandlingen som hardhent og uforsiktig. Jeg fortalte om min opplevelse men ble ikke lyttet til, tannlegen var kun opptatt av å forsvare seg selv og var mer interessert i å fortelle om hvor dårlig pasient jeg var. Et veldig uprofesjonelt firma. Styr unna. Kommunikasjonen var også vanskelig pga tannlegens dårlige norsk. Jeg tok kontakt med den øvrige ledelsen, men ble møtt med liten forståelse. Dette er et firma som ikke setter kundene i fokus. Man blir ikke ivaretatt eller trodd på som pasient.

Hold dere unna Nittedal Tannlegesenter.

Norges beste tannlege 🤍

Tannlege: Kurda Mirza Skrevet

Jeg har så utrolig mye tannlegeskrekk, men hver gang jeg har time hos Dr. Kurda Mirza så gleder jeg meg! Frykten man pleier å ha til vanlig er ikke der🦷🤓

Jeg anbefaler alle som har tannlegeskrekk eller til og med ikke har. Dra til henne for hos henne vil du få en utrolig god behandling, smertefritt og en fantastisk opplevelse!

Hun er en utrolig god, snill og tålmodig person. Ikke minst verdens beste Tannlege uten tvil😍😍