Nittedal Tannlegesenter

Om klinikken

Ditt smil - vår glede

Vi har tannlege og tannlegevakt for både barn og voksne. Vår klinikk ligger sentralt, midt i Nittedal sentrum. Hos oss kan du få time på dagen. Vi har åpent alle dager, inklusive helger, kvelder, netter og ferier. Gratis parkering rett utenfor klinikken.

Vi tilbyr de aller fleste behandlinger innen oral helse. Vårt mål er å tilby alle pasienter god tannhelse og en tannlegeopplevelse slik at du går ut fra klinikken med et smil.

Alle våre behandlere er medlem av Den norske tannlegeforening (MNTF). Dette innebærer at du som pasient har en ekstra grunn til å velge en tannlege som er MNTF, siden alle medlemmer er pålagt å følge ekstra lover og regler.

Vi tilbyr bred kompetanse gjennom erfarne tannpleier, allmenntannleger og spesialister.

Vi ønsker nye og eksisterende pasienter velommen.

Telefonnummer67 07 77 7767 07 77 ... Nettsted
Mattias Skytters vei 1482 Nittedal
Bestill time
Nittedal Tannlegesenter holder til i Nittedal

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Nittedal Tannlegesenter

Supre dyktige

Tannlege: Inas Dhia Alrawaf Skrevet

Ikke vært hos tannlege på 15 pga tannlegeskrekk. Inas er rolig og forklarer gjør meg trygg. Resten av personalet og lokale gir en rolig atmosfære.

Tannlegen for oss med tannlegeskrekk💞

Tannlege: Adel Khairy Skrevet

Etter å ha utsatt tannlegebesøk i laaaang tid, ble det selvsagt akutt😔 fikk time raskt så trengte ikke å grue meg så lenge. Forklarte hva jeg trengte for å komme meg gjennom behandlingen. God informasjon underveis og opptatt av at ingen skal ha smerter i hans tannlegestol. Gode råd om tannhelse og tilbud om fast oppfølging. Anbefales

Meget fornøyd

Tannlege: Inas Dhia Alrawaf Skrevet

Tannen som jeg hadde rotfylt knakk og måtte derfor trekkes ut. Fikk ordnet med en implantat hos Nittedal Tannlegesenter, implantatet passer perfekt og det føles godt at munnen min er "hel" igjen. Har vært meget fornøyd under hele behandlingsprosessen min her, takk for all hjelpen helt fra begynnelsen til slutten. :)

Veldig bra tannlege

Tannlege: Inas Dhia Alrawaf Skrevet

Med min tannlegeskrekk funka det bra hos henne. Lytta til alle spørsmål jeg hadde og fikk beroligende og bra svar tilbake. Informerte alltid hva hun skulle gjøre. Veldig bra. Snill og en avslappende person å prate med. Kan anbefale hun på det sterkeste😊👍👍

Rolig, nøye og dyktig

Tannlege: Inas Dhia Alrawaf Skrevet

Var hos Inas for første gang denne uken og følte meg godt ivaretatt under hele konsultasjonen. Veldig fine lokaler også!