Profilbilde

Nittedal Tannlegesenter

Profilbilde

Om klinikken

Ditt smil - vår glede

Vi har tannlege og tannlegevakt for både barn og voksne. Vår klinikk ligger sentralt, midt i Nittedal sentrum. Hos oss kan du få time på dagen. Vi har åpent alle dager, inklusive helger, kvelder, netter og ferier. Gratis parkering rett utenfor klinikken.

Vi tilbyr de aller fleste behandlinger innen oral helse. Vårt mål er å tilby alle pasienter god tannhelse og en tannlegeopplevelse slik at du går ut fra klinikken med et smil.

Alle våre behandlere er medlem av Den norske tannlegeforening (MNTF). Dette innebærer at du som pasient har en ekstra grunn til å velge en tannlege som er MNTF, siden alle medlemmer er pålagt å følge ekstra lover og regler.

Vi tilbyr bred kompetanse gjennom erfarne tannpleier, allmenntannleger og spesialister.

Vi ønsker nye og eksisterende pasienter velommen.

Telefonnummer67 07 77 7767 07 77 ... Nettsted
Mattias Skytters vei 1482 Nittedal
Bestill time
Nittedal Tannlegesenter holder til i Nittedal

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Nittedal Tannlegesenter

Har du tannlegeskrekk/angst er dette stedet du må dra til!

Tannlege: Inas Dhia Alrawaf Skrevet

Inas lytter og viser stor forståelse og omsorg for personer med tannlegeskrekk. Hun er ærlig og gir gode anbefalinger både under og etter behandlingen på videre pleie. Jeg er veldig glad for at jeg har funnet min nye faste tannlege og tannlegesenter med alt av det nyeste utstyret og hyggelig personale.

Anbefales på det sterkeste!

Den beste tannklinikken jeg har brukt.

Tannlege: Inas Dhia Alrawaf Skrevet

Alltid blide mennesker. Ringer i etterkant for å høre hvordan jeg har det. Alt er bare fantastisk.
Har klart å kurere mye av tannlegeskrekken min.

Meget bra

Tannlege: Adel Khairy Skrevet

Terningkast 6 når det gjelder alt 👏👏👏. Adel en fantastisk dyktig tannlege som også hører på pasienten og forteller hva som skjer på en rolig og trygg måte .. Anbefales på det varmeste ..

Fantastisk hjelp

Tannlege: Kurda Mirza Skrevet

Beste tannlegebesøket jeg noen gang har hatt. Før jeg kom til Kurda, hadde jeg ekstrem tannlegeskrekk - nå har jeg ikke det lenger. Kurda og laget hennes fremstår som veldig proffe, og de er utrolig dyktige i jobben de gjør. Kommer man til Nittedal tannlegesenter, er man helt klart i trygge hender.

Beste tannlegen jeg noen gang har besøkt!

Beste tannlegen!

Tannlege: Adel Khairy Skrevet

Jeg er så fornøyd med Adel🤗
God på å informere om behandlingen og om prisen på forhånd. Han har alltid et smil på lur, er respektfull og jeg føler meg trygg når jeg sitter i stolen.

Veldig rene og fine lokaler, med behagelig bakgrunnsmusikk og tv i taket, hvor man ser behagelige fredfulle videoer av natur og dyr, der drømmer du deg litt bort faktisk.

Anbefales!