Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Kurda Mirza

Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Om

Kurda Mirza er utdannet tannlege fra Universitetet i Bergen. Hun har flere års erfaring og har startet Nittedal Tannlegesenter fra bunnen. Hun er eier og daglig leder av klinikken.

Kurda er kjent for å jobbe mye og stå på for sine pasienter. Hun brenner for at pasienter skal gå smilende ut etter endt besøk, og for at ansatte skal ha en trivelig arbeidsplass.

Kurda er også utdannet i odontofobi og tilbyr lystgassbehandling til sine pasienter. Hun kan også tilby medisinsk og kosmetisk behandling med botox.

Autorisasjon (2017)

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Kurda Mirza er tannlege i Nittedal

Siste vurderinger av Kurda Mirza

Svært dyktig

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Dr. Kurda Mirza er ein dyktig, profesjonell tannlege, faglig er hu veldig flink.
Før hu starter forklarer hun ka hu gjær, man føler seg godt i varetatt hos hu.
Anbefaler henne på det sterkeste.

Fantastisk

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Hun har gitt mine tenner topp pleie i en årrekke og kan anbefales på det sterkeste. Også bra på pris!

Uprofesjonelt

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Styr unna. Fikk en behandling som kostet 50k og som skulle ta ca. 6mnd å fullføre, men fordi hun sporløst forsvant i 3 mnd. og var borte av og på så tok det nesten 1 år. Måtte nedspamme resepsjonen for å høre om når jeg kan få neste time. Fikk alltid beskjed om at tannlegen skulle ta kontakt noe hun aldri gjorde. De kunne heller ikke si når jeg kunne forvente å høre fra henne heller.

Meget god erfaring med dyktig, menneskelig tannlege

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Kurda er faglig dyktig, gjør grundige vurderinger for best mulig resultat, er nøye med detaljer. Hun har det siste nye i utstyr. Den største bonus er hennes menneskelige egenskaper, hun er varm, nær, oppmerksom på individuelle behov, samtidig som hun er direkte og effektiv. Trodde aldri jeg skulle glede meg til å gå til tannlege etter 60 år med dårlig erfaring.

En fantastisk tannlege; personlig veiledende, profesjonell og varm.

Klinikk: Nittedal Tannlegesenter Skrevet

Jeg hadde flere utfordringer med tennene mine, og visste at jeg trengte en dyktig tannlege for at jeg skulle bli fornøyd. Det ble jeg!

Kurda Mirza er veldig nøye, hun er også oppdatert på det siste. Hun gir god service og jeg jeg følte meg helt trygg. Jeg tror hun elsker fornøyde kunder for hun gir virkelig det lille ekstra. Jeg finner ingen bedre tannlege enn henne.