Kariann Skare

33 år

Autorisasjon (2017)

Eiksmarka Tannlegesenter Telefonnummer67 14 10 8267 14 10 ...
Niels Leuchs vei 99 1359 Eiksmarka
Kariann Skare er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Kariann Skare

Utrolig flink og profesjonell tannlege!

Klinikk: Eiksmarka Tannlegesenter Skrevet

Kariann har virkelig gitt meg en helt utrolig fin kundeopplevelse fra start til slutt. Hun har vært så profesjonell, dyktig, oppmerksom, fleksibel, imøtekommende og hyggelig, at det har vært en fryd å komme til timen! 😊 jeg kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet av Edge-bondingen, og vil uten tvil anbefale hun og Eiksmarka varmt til venner og bekjente fremover.

Dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Eiksmarka Tannlegesenter Skrevet

Kariann tar seg alltid tid til å forklare og vise. Alltid hyggelig å være til undersøkelse og behandling. Jeg skal ikke bytte tannlege igjen!

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Eiksmarka Tannlegesenter Skrevet

Kariann kan anbefales på det varmeste! Så dyktig og flink! Får deg til å slappe av i tannlegestolen. Forklarer alt hun gjør,- kommer med gode råd og løsninger. Føler meg så ivaretatt!

En av de gode tannlegene der ute, og desidert min faste

Klinikk: Eiksmarka Tannlegesenter Skrevet

Endelig en tannlege som jeg føler meg 100% trygg på, og som gjør det hun gjør basert på hva som er best for pasienten. Snill, omtenksom og svært dedikert til arbeidet sitt. Jeg ble akkurat ferdig med en prosess med usynlig tannregulering, og alt av oppfølging, service og sluttresultat var en fryd! Regulering, bleking og fylling har vært et meget presist arbeid. Hun er en ekstremt erfaren tannlege til å være så ung, og jeg skal absolutt fortsette å gå til henne dersom jeg blir plaget med nye problemer med tennene mine.

Helt genialt

Klinikk: Eiksmarka Tannlegesenter Skrevet

Endte opp i stolen hennes ved en tilfeldighet, men nå kommer jeg neppe til å dra til en annen tannlege. Burde ikke skrive for mye bra, ettersom at jeg ikke vil at hun skal bli overbooket :) 10/10 opplevelse.