Kariann Skare

33 år

Autorisasjon (2017)

Eiksmarka Tannlegesenter Telefonnummer67 14 10 8267 14 10 ...
Niels Leuchs vei 99 1359 Eiksmarka
Kariann Skare er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Kariann Skare

For en tannlege!

Klinikk: Eiksmarka Tannlegesenter Skrevet

Utrolig flink og behagelig tannlege. Usedvanlig flink til å snakke, forklare og få en til å føle seg trygg og avslappet i stolen. Er imponert over hvor nøye hun gjennomførte arbeidet sitt og resultatet ble bedre enn forventet.

Anbefales på det sterkeste!

Dyktig overfor engstelige pasienter

Klinikk: Byporten Tannklinikk Skrevet

Flott tannlege, som forstår verdien av å være informativ og tydelig når man har litt engstelige pasienter i stolen. Følte meg trygg og ivaretatt.

En blid, hyggelig og dyktig tannlege.

Klinikk: Byporten Tannklinikk Skrevet

En utrolig dyktig tannlege. Har vært noen runder for å forlenge tennene mine. Hun er nøye og gir seg ikke før hun er fornøyd med resultatet. Hun gir råd om tannhelse på en god måte.

Kjempefornøyd!

Klinikk: Byporten Tannklinikk Skrevet

Kariann er imøtekommende, kunnskapsrik og faglig og sosialt kompetent. Hun får deg til å føle deg avslappet i tannlegestolen og kommer med gode råd og tips til videre behandling og forebygging. Jeg fikk tennene mine bleket etter hennes anbefalinger, og er så fornøyd med resultatet! Anbefales!

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Byporten Tannklinikk Skrevet

Kariann er en særdeles hyggelig og imøtekommende tannlege. Hun fikk meg med moderat tannlegeskrekk til å føle meg vel, trygg og godt ivaretatt. Faglig svært dyktig og hun har min fulle tillit! Kommer til å gå til henne fast en gang i året.