Profilbilde av tannlege Alexandra Kverneng

Alexandra Kverneng

Profilbilde av tannlege Alexandra Kverneng

Om

Alexandra er en engasjert og dyktig tannlege fra Mo i Rana, utdannet ved Universitetet i Tromsø. Hun har spesielt god erfaring med pasienter som lider av tannlegeskrekk og tar seg god tid til hver enkelt pasient. Alexandra holder seg faglig oppdatert gjennom regelmessig kursing. Hun har gjennomført kurs i estetisk tannregulering og snorkeskinner for pasienter som lider av søvnapné.

Alexandra er medlem av Den norske tannlegeforening og Oslo tannlegeforening.

Uansett hvor lenge det har vært siden ditt siste tannlegebesøk, vil du bli møtt med forståelse og profesjonalitet av Alexandra.

Autorisasjon (2018)

Tannami Telefonnummer66 98 38 8066 98 38 ... Nettsted
Olav Brunborgsvei 4 1396 Billingstad

Bestill time
Alexandra Kverneng er tannlege i Asker

Siste vurderinger av Alexandra Kverneng

Proffe.

Klinikk: Tannami Skrevet

Alexandra og alle de som sitter front er veldig proffe og dyktige. Man føler seg meget godt ivaretatt her og det beste tannlegesenteret jeg noen gang har brukt.

Alt blir som avtalt og god sommer til alle hos Tannami:)

Fantastisk tannlege🥰

Klinikk: Tannami Skrevet

Har alle de kvalifikasjonene en tannlege skal ha❤️
Har den beste profesjonsetikken jeg kan ønske meg. Effektiv, rolig, blid, tar seg tid til å forklare og trygg

Omsorgsfull, trauma informert, hensynsfull

Klinikk: Tannami Skrevet

Alexandra er så omsorgsfull og tar hensyn til pasientens behov og tidligere erfaringene. Hun jobber trauma informert. Hun tok ekstra tid den fredag ettermiddagen før påske ferie for en nødstilfelle. Jeg er så takknemlig jeg fant henne

Terningkast 6

Klinikk: Tannami Skrevet

Jeg er kravstor når det gjelder helsepersonell inklusive tannleger. Alexandra Kverneng innfrir på alle områder; hun er grundig og behagelig. Hun bidrar til at denne klinikken har et meget godt renommé.
Jeg har benyttet Tannami siden klinikken startet og Geir Olsen før det.

Fantastisk:Gjør meg trygg, etter mange år med tannlegeskrekk

Klinikk: Tannami Skrevet

Alexandra er den beste tannlegen jeg har vært hos. Jeg er 60 år, og har flyttet noen ganger, og har derfor vært hos en del tannleger. Har gått årlig til tross for tannlegeskrekk, enorm anspenthet og pusteproblemer. Hun jobber så forsiktig i munnen min at jeg nesten ikke merker det. I tillegg til å forklare godt, og tydelig, skaper hun trygghet.