Tannami

Olav Brunborgsvei 4 1396 Billingstad
Tannami holder til i Asker

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannami

Veldig uomtenksom og hardhendt

Tannlege: Geir Olsen Skrevet

Var hos denne tannlegen for et par år siden. Jeg skulle på konsultasjon og rense tennene for tannstein og misfarging. Jeg hadde et hull i visdomstannen min og når Geir skulle sjekke tannen så pirket han veldig hardt inn i tannen og jeg skrek av at det gjorde utrolig vondt. Hans respons var: så så, det går bra og satte meg på plass og gikk videre med tannsjekket. Han var også veldig hardhendt med tannsteinfjerningen - traff ofte tannkjøttet og fikk masse rester i munnen! Anbefales virkelig ikke!

Dyktig og grundig

Tannlege: Alexandra Kverneng Skrevet

Alexandra er en veldig rolig, dyktig og grundig tannlege. Hun tar seg god tid til å forklare både undersøkelser og funn, og er meget trygg i sin jobb. Jeg vil anbefale henne på det sterkeste.

Trygg og effektiv

Tannlege: Alexandra Kverneng Skrevet

En meget hyggelig tannlege som skaper en trygg atmosfære. Veldig flink til å sette bedøvelse og forklare hva hun gjør underveis. Anbefales

Kjempe bra :-)

Tannlege: Geir Olsen Skrevet

Veldig kunnskapsrik og hyggelig tannlege. Moderne lokaler, bra tilgjengelighet og hyggelig personale. Anbefales!!

Skygg banen

Tannlege: Geir Olsen Skrevet

Hyggelig, blid og pratsom. Litt for mye. Burde heller fokusert på jobben han tar seg (godt) betalt for. Jeg hadde to rotfyllinger hos ham. Elendig arbeid. Holdt ca et år. Så bra ut, men på den ene falt alt av, og på den andre begynte det å "lekke" fra fyllingen. Så knakk tannen i to (vertikalt). Merkelig nok skjedde disse hendelsene med få dagers mellomrom. Burde selvsagt reklamert. Men lar ikke den mannen komme i nærheten av mine tenner igjen.