Tannami

Olav Brunborgsvei 4 1396 Billingstad
Tannami holder til i Asker

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannami

Fantastisk opplevelse!

Tannlege: Freidun Karami Skrevet

Skulle egentlig bare ha en sjekk av visdomstannen. Tannlegen lurte på om jeg hadde tid til å ta den der og da, noe jeg gjerne ville! Ble tatt så godt vare på, og tannlegen gjorde en kjempegod jobb. Assistentene var mega søte, holdt med i hånden og ba meg puste rolig. Var ikke vondt i det hele tatt. Takk for en fin opplevelse for en som hater å gå til tannlegen!

Pass på

Tannlege: Freidun Karami Skrevet

Tannrens til halv pris men det kan bli dyrt likevel: tannlegen foreslo behandling til 19000kr. Gikk til en annen tannlege som sa Null hull.

Effektiv, hyggelig og faglig svært kompetent

Tannlege: Alexandra Kverneng Skrevet

Jeg har vært hos Alexandra flere ganger, og enten det gjelder puss & stell, - reparere en ødelagt tann, eller å trekke en jeksel så blir alt gjort på en veldig god måte. Jeg er 100 % fornøyd med alt hun har gjort for meg så langt, og hun informerer og orienterer om hva som gjøres/skal gjøres på en ryddig måte. Mvh [Navn fjernet av moderator]

Nordnorsk, omsorgsfull og rivende dyktig!

Tannlege: Alexandra Kverneng Skrevet

Alexandra er en fantastisk tannlege som behandler hele mennesket, ikke bare tennene. Med ekstrem tannlegeskrekk er hun en medvirkende årsak til at jeg faktisk kommer meg til årlig sjekk. Hun er så forsiktig og omsorgsfull, og tar meg og skrekken min på alvor! Hun bruker den tiden som trengs for at jeg skal føle meg trygg og ivaretatt, og behandler smertefritt. Anbefaler alle som er redd for tannleger å gå til henne<3

Veldig bra.

Tannlege: Alexandra Kverneng Skrevet

Trakk visdomstann, rotfyllte jeksel. Gikk mye bedre enn forventet, Alexandra er utrolig dyktig og klarer å roe ned tannlegeskrekken til det minimume. Anbefales!