Logo for Tannami

Tannami

Logo for Tannami

Om klinikken

Tannami er en tannklinikk som alltid streber etter å glede og hjelpe sine pasienter. Vi verdsetter fornøyde pasienter og møter alle med smil, åpenhet, forståelse og omsorg. Vi legger stor vekt på viktigheten av et vakkert smil. Tannami er derfor opptatt av å tilby akutt tannlegevakt innen 24 timer for alle som trenger det, uansett om du er en eksisterende pasient eller ikke.

Tannami er også opptatt til å håndtere tannlegeskrekk og tar denne typen angst på alvor. Vi tilbyr tilpasninger for å hjelpe pasienter med å føle seg så komfortable som mulig. Vi kan, for eksempel, unngå å vise instrumenter eller maskiner om det er en angsttrigger.

Våre dyktige ansatte og spesialister kan utføre alle typer inngrep. Hos Tannami vil du oppleve en tannklinikk som vil strekke seg langt for å hjelpe deg og gi deg et sunt og vakkert smil.

Telefonnummer66 98 38 8066 98 38 ... Nettsted
Olav Brunborgsvei 4 1396 Billingstad

Bestill time
Tannami holder til i Asker

Siste vurderinger av Tannami

Kjempeflink tannlege

Tannlege: Amani Andersen Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk lenge. Følte meg ivaretatt og trygg her hos Amani. Helt tilfeldig at jeg brukte denne klinikken. Kommer ikke til å bruke noen andre i fremtiden.

Omsorgsfull og informativ

Tannlege: Arne Sebastian Rossow Skrevet

Veldig hyggelig tannlege, rolig og informativ. Kan sin yrke og informerer nøye underveis. Anbefales.

Flink og behagelig tannlege

Tannlege: Amani Andersen Skrevet

Den første tannlegen jeg noen gang har slappet helt av hos. Utrolig behagelig vesen, gir god informasjon underveis … og jeg er veldig fornøyd med jobben hun gjør. Anbefales på det varmeste!

Hilsen en som fikk sitt forhold til tannleger ødelagt av en skoletannlege på 1960-tallet.

Rolig og dyktig

Tannlege: Freidun Karami Skrevet

Har gått til Geir i flere år, og er veldig fornøyd med ham, men da han var på ferie, kom jeg til Freidun, og ble kjempefornøyd med ham også! Hadde tannlegeskrekk helt fra jeg var liten, men den er helt forsvunnet, takket være disse to fantastiske tannlegene, og de andre ansatte hos «Tannami»! Kommer ikke til å bytte tannlegekontor!

Proffe.

Tannlege: Alexandra Kverneng Skrevet

Alexandra og alle de som sitter front er veldig proffe og dyktige. Man føler seg meget godt ivaretatt her og det beste tannlegesenteret jeg noen gang har brukt.

Alt blir som avtalt og god sommer til alle hos Tannami:)