Mortadha Al-Hasnawi

Autorisasjon (2016)

Oppsal tannlegesenter Telefonnummer67 49 06 6067 49 06 ...
Haakon Tveters vei 90 0686 Oslo
Mortadha Al-Hasnawi er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Mortadha Al-Hasnawi

Tannlegen over alle tannleger

Klinikk: Kløfta Tannhelsesenter Skrevet

Dette er tannlegen over alle tannleger. Klinikken har en hyggelig atmosfære. Mortadha er kjempeflink med pasienter som har tannlegeskrekk. Han sjekker grundig og forklarer, samt viser hva som skal gjøres, Han er ekstremt nøye og utfører sitt arbeid med største presisjon. Jeg gir min beste anbefaling.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Kløfta Tannhelsesenter Skrevet

Den beste tannlegen jeg har vært hos. Måtte ha hastetime i romjulen og skrekken var å komme til en ny tannlege.Et stort pluss er åpningstidene. Fra første sekund følte jeg meg så godt ivaretatt og roen hans smittet over på meg . Han jobber målrettet og er utrolig dyktig samt at han forklarer hver handling på en slik måte at det nesten høres koselig ut det han skal gjøre. Sier ikke at tannlegeskrekken er borte,men den er veldig nedadgående. Og tannlege koster ,men det er hvert hver eneste krone. Mine varmeste anbefalinger til Mortada Hasnawi.

Nr 1

Klinikk: Kløfta Tannhelsesenter Skrevet

Helt suveren ! Blid og Trivelig kar, som helt klart vet hva han holder på med. 10/10. anbefales på det sterkeste !

Dyktig og utrolig hyggelig!

Klinikk: Kløfta Tannhelsesenter Skrevet

Utrolig hyggelig og dyktig tannlege! Strekker seg langt for at du skal ha det komfortabelt. Tar seg tid til å vise og forklare.
Alltid fornøyd etter hvert besøk!
Anbefales sterkt! :D

Svært dyktig og hyggelig tannlege.

Klinikk: Kløfta Tannhelsesenter Skrevet

Mortada er utrolig flink og er den tannlegen som har vært mest nøye med meg gjennom livet. Han bruker timen godt og du går ut fra tannlegesenteret og føler at det var verdt prisen og vel så det. Gjør flere ting under en standard sjekk, som normalt sett ville hatt ekstra pris. Alt i alt er jeg veldig fornøyd og kommer til å anbefale Mortada til alle jeg kjenner :-)