Weam Nehad El-Athamna

Autorisasjon (2016)

Weam Nehad El-Athamna er tannlege i Lier

Siste vurderinger av Weam Nehad El-Athamna

Super tannlege man føler seg trygg på

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Weam er en utrolig god tannlege som hører på deg , altså virkelig hører på deg og forstår deg og ser dine behov. Han jobber utrolig bra og får deg virkelig til å føle deg trygg. Han forteller alltid hva han skal gjøre før han gjør det. Jeg har hatt stor tannlegeskrekk fra jeg var liten og gikk på barneskolen og har hatt veldig vanskelig for å gå til tannlegen i massevis av år , kunne gå gjerne 5 og 6 år gjerne mer før jeg gikk til tannlegen og før gikk jeg aldri før jeg var absolutt nødt, Det har Weam klart å snu for meg , nå gruer jeg meg nesten ikke til å gå til tannlegen lenger takket være hans behagelige vesen.

En lyttende, tålmodig og engasjert tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg føler meg alltid vel tatt i mot av El-Athamna. Smålig tannlegeskrekk er ikke noe problem hos han. Alltid topp behandling og gjør som jeg vil!

Anbefales på det sterkeste

Trygg, beroligende og dyktig

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har alltid gruet meg litt ekstra for å dra til tannlegen. Jeg hadde ikke vært der på noen år. Det var ikke noe å grue seg for da jeg var heldig og fikk Weam som tannlege. Veldig forklarende, tydelig, beroligende og dyktig i jobben sin - og til en fair pris.

Omsorgsfull og flink tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har gått til Weam fast nå i 3-4 år og er superfornøyd. Han er alltid imøtekommende, og tar seg god tid til å forklare hva han tenker og hva han skal gjøre.
Det virker på meg som at han ikke gjør unødvendige inngrep, men er opptatt av å gjøre en god jobb.
Han er virkelig en som kan betrygge, og en tannlege som kan faget sitt.

Klinikken er også topp utstyrt og framstår skinnende ren.

Vil anbefale ham til alle jeg kjenner.