Natalia Koposova

Natalia Koposova er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Natalia Koposova

Fantastisk tannlege!!

Klinikk: Colosseum Tannlege Tromsø Skrevet

Natalia er en helt fantastisk tannlege. Jeg har tannlegeskrekk, og det er vanskelig for meg å gå til tannlegen. Jeg føler meg veldig trygg og godt varetat av Natalia og Coloseum tromsø. Anbefales!!

Den beste tannlegen jeg har møtt

Klinikk: Colosseum Tannlege Tromsø Skrevet

Jeg har alltid vært redd for tannleger, men med Natalia har jeg lært at det ikke alltid er skummelt! Jeg har hatt en fantastisk opplevelse når hun fjernet tannet mitt uten at jeg i det hele tatt følte det. Hun spurte ofte om hvordan det gikk og hvordan jeg hadde det for å sikre seg at jeg alltid hadde en god opplevelse.

Ikke hvis du har tannlegeskrekk

Klinikk: Colosseum Tannlege Tromsø Skrevet

Jeg har aldri vært nervøs for tannlegetime før min første konsultasjon hos vedkommende. Følte jeg bare ble overkjørt og hadde en forferdelig følelse av å bli kvalt under behandlingen. Dessverre måtte jeg komme tilbake for å borre hull. Jeg var livredd og ringte inn noen dager før at jeg måtte få tilrettelegging og vi ble enig om å få inn personal som kunne holde suget for ikke føle at jeg skulle kveles. Men når jeg møtte oppe så var det ikke tema i det hele tatt. Det var mye støy fra andre behandlingsrom i tillegg. Jeg fikk panikk. Hun virket ikke som hun tok til seg noe av det jeg sa og sa rett ut at "hvis du ikke klarer gjennomføre dette, må du uansett trekke tannen og da må du få denne bedøvelsen uansett".

Svært god tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Tromsø Skrevet

Forståelsesfull, tålmodig, sans for humor og dyktig. En svært god tannlege som jeg vil anbefale på det varmeste