Colosseum Tannlege Tromsø

Colosseum Tannlege Tromsø holder til i Tromsø

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Tromsø

Fantastisk tannlege!!

Tannlege: Natalia Koposova Skrevet

Natalia er en helt fantastisk tannlege. Jeg har tannlegeskrekk, og det er vanskelig for meg å gå til tannlegen. Jeg føler meg veldig trygg og godt varetat av Natalia og Coloseum tromsø. Anbefales!!

Anbefales!!

Tannlege: Jørn Espen Høili Skrevet

Har slitt med alvorlig tannlegeskrekk i en årrekke.Mine foreldre har gått til Jørn i alle år,så når jeg flytta tilbake til Tromsø i 2016 så ble jeg anbefalt av mamma å gå til jørn.Har ikke lengre tannlegeskrekk..altså når man presterer mer enn én gang,og sovne under behandling med kjeften på vidt gap så tenker jeg at resten av saken taler for seg selv👌Forøvrig første gang en tannlege gir meg ros med et lurt glimt i øyet:"Steiketa,hun e rå å gape hæ?!!(da lo jeg så jeg grein😂)Så top notch får han fra meg👌👌

Proff tannlege

Tannlege: Jørn Espen Høili Skrevet

Har hatt Jørn Espen høili som tannlege i årevis. Meget flink og hyggelig kar som glimte til med litt humor. Har blitt kurert for tannlegeskrekken min her. Han er effektiv og vet hva som skal gjøres. For å ikke snakke om de hyggelige og koselige kolleger han har rundt seg på klinikken. Blide, imøtekommende både i telefonen og bak skranken. Fine moderne omgivelser.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Catharina Bendiksen Skrevet

Var der for første gang i går. Fikk time på dagen for å trekke visdomstann, og følte meg svært godt ivaretatt av tannlegen

Den beste tannlegen jeg har møtt

Tannlege: Natalia Koposova Skrevet

Jeg har alltid vært redd for tannleger, men med Natalia har jeg lært at det ikke alltid er skummelt! Jeg har hatt en fantastisk opplevelse når hun fjernet tannet mitt uten at jeg i det hele tatt følte det. Hun spurte ofte om hvordan det gikk og hvordan jeg hadde det for å sikre seg at jeg alltid hadde en god opplevelse.