Colosseum Tannlege Tromsø

Alkeveien 8 9015 Tromsø
Colosseum Tannlege Tromsø holder til i Tromsø

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Tromsø

Fantastisk tannlege

Tannlege: Catharina Bendiksen Skrevet

Var der for første gang i går. Fikk time på dagen for å trekke visdomstann, og følte meg svært godt ivaretatt av tannlegen

Den beste tannlegen jeg har møtt

Tannlege: Natalia Koposova Skrevet

Jeg har alltid vært redd for tannleger, men med Natalia har jeg lært at det ikke alltid er skummelt! Jeg har hatt en fantastisk opplevelse når hun fjernet tannet mitt uten at jeg i det hele tatt følte det. Hun spurte ofte om hvordan det gikk og hvordan jeg hadde det for å sikre seg at jeg alltid hadde en god opplevelse.

Ikke hvis du har tannlegeskrekk

Tannlege: Natalia Koposova Skrevet

Jeg har aldri vært nervøs for tannlegetime før min første konsultasjon hos vedkommende. Følte jeg bare ble overkjørt og hadde en forferdelig følelse av å bli kvalt under behandlingen. Dessverre måtte jeg komme tilbake for å borre hull. Jeg var livredd og ringte inn noen dager før at jeg måtte få tilrettelegging og vi ble enig om å få inn personal som kunne holde suget for ikke føle at jeg skulle kveles. Men når jeg møtte oppe så var det ikke tema i det hele tatt. Det var mye støy fra andre behandlingsrom i tillegg. Jeg fikk panikk. Hun virket ikke som hun tok til seg noe av det jeg sa og sa rett ut at "hvis du ikke klarer gjennomføre dette, må du uansett trekke tannen og da må du få denne bedøvelsen uansett".

Ikke fornøyd

Tannlege: Jørn Espen Høili Skrevet

Tannlege Jørn Espen Høili må jekke seg ned mange hakk. Jeg har opplevd ham som arrogant og direkte frekk. Ikke venter han på at bedøvelsen skal virke heller, bare durer på. I det minste bra at han spurte innimellom hver borring om det gikk bra.

En flink og hyggelig tannlege.

Tannlege: Ingeborg Knedahl Skrevet

Dette gikk over forventning. Skånsom behandling. Ikke vondt å gape opp her :). Flink med mennesker. God kommunikasjon og forklarende underveis. Kan trygt anbefales.