Profilbilde av tannlege Freidun Karami

Freidun Karami

Profilbilde av tannlege Freidun Karami

Om

Freidun er en erfaren tannlege som er godt likt av pasientene sine. Han er utdannet fra Iran og har 18 års erfaring som tannlege. Med sin omfattende kunnskap og fokus på pasientene, jobber han profesjonelt og rolig. Han tar seg god tid til å møte pasientene med forståelse og profesjonalitet, og setter alltid pasientens behov først.

Ukjent

Tannami Telefonnummer66 98 38 8066 98 38 ... Nettsted
Olav Brunborgsvei 4 1396 Billingstad

Bestill time
Freidun Karami er tannlege i Asker

Siste vurderinger av Freidun Karami

Rolig og dyktig

Klinikk: Tannami Skrevet

Har gått til Geir i flere år, og er veldig fornøyd med ham, men da han var på ferie, kom jeg til Freidun, og ble kjempefornøyd med ham også! Hadde tannlegeskrekk helt fra jeg var liten, men den er helt forsvunnet, takket være disse to fantastiske tannlegene, og de andre ansatte hos «Tannami»! Kommer ikke til å bytte tannlegekontor!

Fantastisk opplevelse!

Klinikk: Tannami Skrevet

Skulle egentlig bare ha en sjekk av visdomstannen. Tannlegen lurte på om jeg hadde tid til å ta den der og da, noe jeg gjerne ville! Ble tatt så godt vare på, og tannlegen gjorde en kjempegod jobb. Assistentene var mega søte, holdt med i hånden og ba meg puste rolig. Var ikke vondt i det hele tatt. Takk for en fin opplevelse for en som hater å gå til tannlegen!

Pass på

Klinikk: Tannami Skrevet

Tannrens til halv pris men det kan bli dyrt likevel: tannlegen foreslo behandling til 19000kr. Gikk til en annen tannlege som sa Null hull.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannami Skrevet

Har i løpet av siste året fått trukket en veldig betent tann, fått satt inn en bro, samt utførte en rotfylling og montert krone. Alt utført på best mulig måte uten komplikasjoner og smerter i ettertid.
Freidun Karami kan anbefales på det varmeste!

Den beste tannlegen jeg har møtt i min lange " tannlegekarriere"

Klinikk: Tannami Skrevet

Alltid hyggelig, omsorgsfull, lyttende og god til å forklare og både før, under og etter beh.
Faglig dyktig og kompetent. Jobber rolig og takler krevende oppgaver på en imponerende måte.
En trygghet å vite at han er så tilgjengelig for kontakt, som nå akutt i påskeuka.
Hans medhjelper er også alltid hyggelig, hjelpsom, omsorgsfull og dyktig. Takknemlig for deres samlede tilbud som samsvarer m stedets motto.