Sofie Jakobsen

Autorisasjon (2017)

Tannlegene på Fornebu Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Forneburingen 209, Fornebu S, Helsebygget 1364 Fornebu
Sofie Jakobsen er tannlege i Oslo og Bærum

Siste vurderinger av Sofie Jakobsen

Dyktig Tannlege

Klinikk: Tannlegene på Fornebu Skrevet

Altid bra behandling av en ung dyktig Tannlege. Godt kvalifiser til å behandle min periodentitt. Jeg synes hun er bra erstatning til min tidligere Tannlege [Navn fjernet av moderator] som har klinikk i Asker. Fornebu er nær hvor jeg bor😊

Dyktig og snill

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Beste tannlegebesøk i hele mitt liv! Jeg har skikkelig angst og vanligvis er helt ødelagt etter tannlege. Men denne gangen var det så full av oppmerksomhet og hjelp, at jeg fått ingen stress og ingen vondt og det var rett og slett helt suverent.

Profesjonell

Klinikk: Tannlegene på Fornebu Skrevet

Hun er så rolig, tålmodig, bruker tid på meg og er veldig dyktig tannlege.

Hun har kompetanse innenfor faget sitt og jeg føler at hun alltid har tid til meg når jeg ligger i tannlegestolen. Ikke noe hastverk.

Alle de andre ansatte er også veldig dyktige og man blir møtt med et stort smil uansett hvem man treffer på!
Anbefales
Terningkast seks hele veien!!!

Profesjonell og empatisk

Klinikk: Tannlegene på Fornebu Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Sofie! Hun opptrer profesjonelt, og har tydelig full kontroll. Hun er også tydelig godt trent til å håndtere tannlegeskrekk. Hun er empatisk, omsorgsfull, og har gode mellommenneskelige ferdigheter. Hun fremstår svært tålmodig, og det er deilig å føle at hun tar seg tid til å svare på spørsmål, og ikke stresser seg gjennom undersøkelser/behandling. Jeg stoler på hennes anbefalinger, og hun gir inntrykk av å ta veloverveide beslutninger. Sofie passer perfekt som min tannlege, og jeg kan trygt anbefale henne til andre.