Bestill time

Profilbilde av tannlege Omar Abdelghani

Bestill time

Komplett undersøkelse
Pris: 1290 kr

Komplett undersøkelse er en munn- og tannhelsesjekk som trengs for å kartlegge ditt behandlingsbehov og gi deg et prisoverslag på eventuell behandling.

Besøket inkluderer også veiledning for bedre tannhelse, tannrens og inntil 4 røntgenbilder.

I dag 25. apr I morgen 26. apr Lør 27. apr Søn 28. apr Man 29. apr

Autorisasjon (2020)

Tilleggskompetanse

Usynlig tannregulering

Omar Abdelghani er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Omar Abdelghani

Utrolig dyktig og service innstilt tannlege.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har gjennomført Invisalign behandling hos Omar og er svært fornøyd. Som pasient opplever jeg at Omar er genuint opptatt av å imøtekomme mine ønsker, at han er svært faglig dyktig, grundig og veldig hyggelig. Jeg anbefaler han på det sterkeste:)

Serviceinstillt, dyktig fagperson

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Dr. Abdelghani er en empatisk behandler som har en høy serviceinstilling. Det oppleves ikke som et pengesluk av å besøke han og det skinner gjennom at han primært ønsker å behandle fremfor å tjene mest mulig penger. Sammen har vi funnet gode betalingsløsninger og kompromisser. Dr. Abdelghani anbefales på det sterkeste. Ønsker du en god tannhelse uten å måtte kvele din privatøkonomi så er dette stedet å gå. Klinikken tilbyr også gode betalingsløsninger. Naturligvis vil det også bero på hvor dårlig tannhelse du kommer inn med og.

Har du tannlege frykt slik jeg tidligere hadde før jeg måtte Dr. Abdelghani? Frykt ikke, han har også en veldig flink evne til å roe ned tannlegeangsten din, jeg frykter ikke lenger tannlegen og er på årlig skjekk hos Dr. Abdelghani:)

Dyktig fagperson

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Dette er en svært dyktig tannlege. Han bruker tid på å vise og forklare for pasienten, og han orienterer underveis i behandlingen. Samtidig ser han mennesket som sitter i stolen. Et stort pluss at han er rolig, tydelig og veldig hyggelig. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos Omar.

Omtenksom og dyktig tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Omar er en blid og dyktig tannlege. Han er flink til å lytte til pasientens ønsker og behov. Omar anbefales på det sterkeste.

Veldig fornøyd

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Omar er en profesjonell, nøyaktig og snill tannlege. Jeg følte meg veldig komfortabel. Definitivt anbefales!