Magnus Førre

Magnus Førre er tannlege i Haugesund

Siste vurderinger av Magnus Førre

Den beste tannlegen!

Klinikk: Tannhelsehuset Haraldsgaten AS Skrevet

Fantastisk flink og dyktig! Går normalt til en annen tannlege, men kommer til å bytte fast til Magnus.

Holder seg rolig og avslappet og får pasienten til å føle seg som et menneske og ikke bare en avtale.

Stabil og god tannlege

Klinikk: Tannhelsehuset Haraldsgaten AS Skrevet

Veldig rolig og behagelig tannlege å ha med å gjøre. Kom til ham med tannsmerte som viste seg å være en potensiell rotfylling og jeg fikk da forklart veldig godt problemene og behandling rundt dette.
Følte jeg fikk god oppfølging og at mine bekymringer ble hørt og bearbeidet slik at vi kom fram til en behandling som jeg var veldig komfortabel med istedet for at tannlegen ville "gått sin egen vei".
Han arbeider også veldig effektivt og profesjonelt og kan sakene sine veldig godt! Behandler deg som et menneske og ikke en avtale som bør bli ferdig så fort som mulig.
Så jeg anbefaler gjerne denne tannlegen til andre!

Anbefales

Klinikk: Tannhelsehuset Haraldsgaten AS Skrevet

Rolig og profesjonell tannlege.

Han har alltid god tid, tilgjengelig, forklarer godt og er generelt veldig trivelig å prate med.

Effektiv og god behandling

Klinikk: Tannhelsehuset Haraldsgaten AS Skrevet

Vært på to behandlinger, rask og smertefri behandling, han forklarte hva som burde gjøres, informerte også om alternativ behandling.
Har en uformell væremåte som får pasienten til å slappe av
Prisnivå midt på treet

Verste sort

Klinikk: Tannhelsehuset Haraldsgaten AS Skrevet

Den mest arrogante tannlegen eg har møtt. Ville heller reist utenbys enn å gå der igjen. Ble snakket til som et lite barn.