Saffia Allina Iqbal

Saffia Allina Iqbal er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Saffia Allina Iqbal

Fantastisk opplevelse!

Klinikk: Røahagan Tannklinikk AS Skrevet

Allina er fantastisk tannlege. Veldig dyktig og skånsom under behandlingen. Anbefaler på det sterkeste.

Førsteklasses tannbehandling!

Klinikk: Røahagan Tannklinikk AS Skrevet

Allina er en utrolig dyktig tannlege som gir god behandling og legger stor vekt på at man skal føle seg trygg. Jeg skulle trekke visdomstanna og var veldig nervøs da dette var min første gang. Allina brukte god tid på å forklare prosessen og sørget for at jeg var rolig før hun satte i gang. Underveis ble jeg informert om hva som skjer, noe som både var spennende og lærerikt! Allina er flink, har et bra humør og vet hva hun gjør! Jeg er veldig fornøyd av måten man blir møtt og behandlet på og anbefaler Allina på det sterkeste! Føler meg alltid godt ivaretatt og tanken på å dra til tannlegen har blitt til en positiv en! :)

Nye koster i Røahagen Tannklinikk

Klinikk: Røahagan Tannklinikk AS Skrevet

Ikke til forkleinelse for tidligere tannlege, men unge øyne ser bedre og med større røntgenbilder ble grums under en tannkremen avdekket. I tillegg har Allina et behagelig vesen som vekker tillit og gjør at en slapper av.

En skuffende opplevelse.

Klinikk: Røahagan Tannklinikk AS Skrevet

Hadde time hos denne tannlegen hos Røa Tannklinikk hvor denne tannlegen overtok driften etter han som sluttet der i sommer.
Tannlege Allina fikk beskjed fra meg i god tid før timen om kun å skifte en plastfylling som jeg hadde mistet. Mens jeg sitter i tannlege stolen registrer jeg at tannlegen setter inn en midlertidig fylling uten å informere meg om dette. Det er jo ikke denne fylling jeg ønsker sa jeg, men uten at hun responderte på det.I tillegg bruker hun en bred slipehøvel til å slipe ned tannen sidelengs oppe ved der hullet er. Jeg blir rett og slett så satt ut av hele opplevelsen av jeg ikke får frem et ord. Denne tannlegen får senere spørsmål fra meg på mail som fortsatt ikke er besvart. Siden denne tannlegen ikke har besvart min henvendelse ,legger jeg ut min opplevelse av denne tannlegen her.l