Romina Berg

Romina Berg er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Romina Berg

Dyktig, hyggelig og nøyaktig

Klinikk: Frogner Tannklinikk AS Skrevet

Hei! Vil gjerne anbefale Romina. Hun virker engasjert, profesjonell, nøyaktig og kunnskapsrik. Jeg har tillit til at hun gjør gode vurderinger og lager gode behandlingsplaner.
Klinikken er innbydende, ser moderne ut med moderne utstyr og det er alltid hyggelig å være der 😊👍🏻

Overskrift

Klinikk: Frogner Tannklinikk AS Skrevet

Denne uken hadde jeg mitt andre møte med tannlege R. Berg hvor jeg skulle trekke min første visdomstann. Jeg følte meg nervøs noen dager før timen, men det gikk fort vekk da jeg møtte henne.

Jeg følte meg rolig og mer behageligere enn jeg har gjort tidligere hos en tannlege, nettopp fordi hun var forsiktig og forklarte hele tiden hva hun holdt på med. Hun gjør alltid research som trengs før et møte, så hun er best mulig forberedt. Det er absolutt funnet en balanse i å gjøre jobben sin som tannlege men også være støttende og respektfull overfor sine pasienter.

Fra å grue meg til tannlegetimer, til å nå se frem til det er en stor forskjell for meg. Jeg skal fortsette å se Berg fremover, og det vil jeg anbefale på det sterkeste til alle andre.

Den beste tannlegen i Norge.

Klinikk: Frogner Tannklinikk AS Skrevet

Jeg måtte vente mange år på en opplevelse som denne. Etter å ha vært hos Romina B. Berg føles det nesten ikke som å ha vært hos tannlegen i det hele tatt. Hun satt en grundig diagnose som førte til en riktig behandling av et tannproblem jeg har hatt i mange år. Dette er noe seniortannleger tidligere ikke har klart å løse for meg. Hun er usedvanlig profesjonell, respekter pasienten og forklarer hva hun gjør hele tiden. Som tannlege gir hun en trygghet det er vanskelig å finne hos andre. Det legges ikke skjul på at andre sine strålende tilbakemeldinger var med på å avgjøre tannlegevalg for min del.

Utenom dette er det vesentlig å merke seg at interiøret på klinikken er moderne og unikt. I det du kommer inn blir du møtt med behagelige farger, planter og møbler du sjelden ser på tradisjonelle tannlegekontorer. Samlet gir dette en behagelig og trygg atmosfære.

Jeg har nå gått til tannlege Berg i flere år, og gir henne mine varmeste anbefalinger.

Full pakke!

Klinikk: Frogner Tannklinikk AS Skrevet

Jeg går fast til frogner tannklinikk over flere år og er svært fornøyd.
Når det kommer til tannlege Romina Berg må jeg bare si at hun er en svært dyktig tannlege. Jeg gikk for valget for å få skallfasetter i både over- og undertennene mine etter en nøye vurdering. Dette er en omfattende behandling som krever både tid, tålmodighet og dyktighet og ikke minst fokus på detaljarbeid og presisjon av en tannlege. Romina scorer høyt her! Romina har fått meg til å få det fineste smilet som jeg bare kunne drømt om tidligere. Å få skallfasetter på så mange tenner som jeg fikk er en omfattende og tidskrevende behandling, som Romina jobbet godt for at jeg som pasient ikke skulle føle på. Hun fikk behandlingen til å bli en hyggelig opplevelse og jeg følte meg godt ivaretatt og trygg under hele behandlingen, og som en ekstra pluss fikk jeg se valgri netflix filmer og serier på taket i storskjerm mens jeg fikk behandlingen. Anbefales!

Beste opplevelsen hos tannlegen!

Klinikk: Kolbotn Tannklinikk Skrevet

Jeg har vært med på noen konkurranser i jula på Kolbotn tannklinikk. Og på det ene svaret så skrev jeg at jeg hadde problemer med en visdomstann. Jeg fikk en mld i innboksen min på Facebook hvor de tilbydde meg gratis time med puss, rens og bilder gratis og da sjekke visdomstannen min. Jeg har sikkelig tannlege skrekk og gått med denne delte tannen i 3 mnd og gruet meg veldig da jeg har skjønt at dette går bare ikke over av seg selv 🙈 Jeg fikk time hos Romina Berg og reiste da dit i dag. Hun var bare helt utrolig flink. Var veldig rolig og spurte gjentatte ganger om det gikk bra. Hun fikk meg til og slappe av og tenke « var det dette jeg gruet meg så ille til!?» Hun gav meg gode forklaringer på alt og nå er det så godt med en munn som er ren og fri for tannsten ( da det er 7 år siden sist jeg var hos tannlegen) Jeg har allerede sagt ja til og gå videre hos henne for hun var veldig dyktig!!! Og for en mld og få på Facebook - veldig takknemlig for det. Flotte folk som jobber på Kolbotn tannklinikk ✌🏻 Anbefales på det sterkeste om man har tannlegeskrekk , og selvfølgelig de uten også 😊