Frogner Tannklinikk AS

Tideamands Gate 2 0266 Oslo
Frogner Tannklinikk AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Frogner Tannklinikk AS

Opplevde han som dyktig og profesjonell

Tannlege: Amir Khorshidi Skrevet

Hyggelig tannlege. Kommer inn inn til avtalt tid. Fine lokaler med moderne utstyr
Svært godt utført arbeid.

Gir ikke nødvendig informasjon.

Tannlege: Amir Khorshidi Skrevet

Tannlegen satte i gang stor behandling som i ettertid viste seg at den ikke var nødvendig. Da jeg spurte om journal for å forhøre meg med annen tannlege viste det seg at han ikke hadde tatt røntgen eller gjort nødvendige undersøkelser.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Amir Khorshidi Skrevet

Utrolig vennlig, dyktig, kunnskapsrik og serviceinnstilt tannlege. Jeg følte meg godt ivaretatt av tannlege Amir Khorshidi som tok seg god tid til å forklare prosedyrene og fokusere på kommunikasjon. Hele opplevelsen man får fra man bestiller timen til etter behandlingen er unik. Veldig hyggelig atmosfære i klinikken som gjør at man slapper av. Perfekt klinikk hvis man lider av tannlegeskrekk. Denne tannlegen anbefaler jeg på det sterkeste.

Lite forståelse og dårlig kommunikasjon

Tannlege: Amir Khorshidi Skrevet

Hadde helhetlig sett en dårlig opplevelse.

Tannlegen var mest interessert å snakke med pasienter i gangen enn å ta imot meg til behandling.

Tannlegen viste null forståelse for meg som pasient.

Ikke å anbefale.

Svært hensynsfull og dyktig.

Tannlege: Amir Khorshidi Skrevet

Jeg har vært på to behandling hos tannlege Amir, og svært fornøyd med behandlingene han har gjort. Tannlegen er utrolig hensynsfull, informativ, profesjonell og hyggelig. Anbefaler en konsultasjon på det sterkeste!