Aurora Nyhuus

Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt, Tannlegene på Fornebu

Autorisasjon (2020)

Tannlegene på Fornebu Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Forneburingen 209, Fornebu S, Helsebygget 1364 Fornebu
Aurora Nyhuus er tannlege i Oslo og Bærum

Siste vurderinger av Aurora Nyhuus

Kjempegod tannlege, anbefales!

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Vennlig, proff og effektiv. Du føler deg umiddelbart trygg i tannlegestolen med slik proff adferd som Aurora har.
Hun er veldig «lett på tå» nennsom og skånsom, men får allikevel jobben gjort raskt og effektivt.
Behagelig opplevelse å være pasient hos henne, om man kan si at et tannlegebesøk er behagelig. :)
Tannakutten er verdt et besøk, du får time umiddelbart og de har flere riktig flinke tannleger.

Byens beste tannlege

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Jeg har brukt tannakutten - Oslo private nesten hver gang jeg har hatt behov for tannpleie, og aldri hatt en negativ opplevelse. De er profesjonelle, hyggelige og yter fantastisk service. Alle andre tannklinikker jeg har vært hos har jeg opplevd som kjipe og lite mottagelige, men akkurat Tannakutten er 10/10 på alle mulige måter, og Aurora lever opp til disse standardene. Hyggelig, flink og alltid blid. Prislappen er noe høyere enn andre klinikker, men det er definitivt verdt hver eneste krone om man vil være sikker på behagelig og god pleie. Jeg har også vært hos Maria og Helle på Tannakutten, som jeg også ville gitt en solid 10/10.

Flink og behagelig tannlege

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Alltid hyggelig å bli behandlet av Aurora. Føler meg trygg og godt ivaretatt! Jeg får alltid god behandling og veiledning om hvordan jeg kan ta bedre vare på tannhelsen min.

God service, hyggelig og faglig kompetent

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Svært hyggelig, god service og faglig kompetente til en fornuftig pris. Har anbefalt til mange venner og bare positive tilbakemeldinger! Kan sterkt anbefales

Ryddig og ordentlig!

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Veldig fornøyd med tannlege Aurora Nyhuus. Har endelig funnet meg en fast tannlege som tar seg tid, informerer og er faglig begavet.