Aurora Nyhuus

Aurora Nyhuus er tannlege i Oslo og Trysil

Siste vurderinger av Aurora Nyhuus

Reddet av en engel

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Hadde en smertefull jul etter betennelse og påfølgende tanntrekking. Aurora renset opp og gjennomførte en smertefri behandling. Hun ga godt inntrykk av å både være faglig dyktig og omsorgsfull under behandlingen. Hun ga god veiledning på bruk av smertestillende i etterkant.

Fantastisk bra tannlege

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Veldig bra og profesjonell hjelp! Jeg ble informert om behandlingen under veis og var i trygge hender.

Så god på kommunikasjon og hyggelig samtale

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Aurora er god på å skape god stemning og gjør meg som pasient avslappet!! Veldig glad for å ha funnet henne, kan anbefales på det varmeste.

Aurora er topp!

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Jeg flyttet til Oslo i 1997og har hatt samme tannlege hele tiden. Aldri tenkt på å bytte! Først var det Helle som hjalp meg (mor til Aurora), og de siste gangene har Aurora stilt opp. I dag fant hun en tann som trengte øyeblikkelig hjelp, og den oppsatte tiden var for kort. Aurora brukte lunsjpausen for å kunne sende meg trygt hjem igjen. Hun kunne trygdeloven og passet på at jeg fikk refusjon. 10/10

Hyggelig og faglig dyktig tannlege!

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Jeg måtte oppsøke Tannakutten i påska pga. infeksjon i ei tann. Der møtte jeg tannlege Aurora Nyhuus og kjente meg trygg fra første stund. Tannlegen fremsto som trygg, faglig dyktig og ga veldig god infomasjon om mine plager. I tillegg var tannlegen tilgjengelig og fulgte meg opp på en svært god måte. Tuuuusen takk, dette er en tannlege jeg anbefaler på det varmeste!